En liten övning =)
Det jag kännewr är glädje, spontanitet och lek. Men jag är som sagt inte så bra på det där…
U R us

Liten gammal krokig gubbe, ensamhet, arbete
U R us
på bild nr 3 känns det som en fågel finns med…
U R us

Nån mer som kan se/känna något?
=)

Jag känner av ett litet barn och ser älvor som dansar kring barnet…
Det känns också Afrikanskt på någe vis, ser Afrikanska djur och upplevelser från andra länder ,någon som rest en hel del.

*puttar på* 
Ser en gammal tant som går och pysslar med trädgården och värnar om sin familj, en gammal farbror som gärna sitter på yttertrappan och myser, kanske med en kopp kaffe. Deras son gillar att mecka vid garaget
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"

Det som eventuellt finns där, är trevligt och harmlöst. Tänker på en man som nog var glad i rusdrycker. Vill kalla uppmärksamhet, inte skrämma nån. Behöver svar på ordet förlåt.
Ser ut att vara en trevlig liten stuga, hade gärna sett baksidan också..Har det hänt en olycka vid trappan?
kram/Millam

Jag ska gå ut å ta en bild av husets baksida nu. Lägger upp den strax =)

Jag ser tanten gå och pyssla med sina blommor och buskar
hon har klänning och förkläde på sej
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Bild nummer två…får jag fram att det skulle varit en man som har bott i den delen där det finns en vanlig dörr och fönster m.m En gammal ensam man.
Jag känner av någon som varit/är deprimerad i huset, men att huset och familjen har ett stort andligt beskydd.
Tittade snabbt bara.
Bild 1. Glädje. Får upp lekskola?! Kanske många glada barn lekt där.
Bild 2. Mycket arbete. En man, sliter.
Bild 3. Ensamhet, sorg eller ledsen.

Bilden från baksidan av huset får jag till mig en flicka och en brunspräcklig katt.
Får också till mig sagan Rödluvan och Vargen.
Ser också en liten äldre kvinna i grön klänning med handväska och liten hatt , ser ut att vara en bestämd kvinna..
Bild 2
En man som tagit sitt liv efter att ha blivit ensam.
Någon har skjutit pistol mot framsidan av huset.
Det skymtas 3st skotthål på väggen där.. syns rätt tydligt (tycker jag)

Jag ser barn i bild #1. Glada lekar.
Bild #2 känner jag av en manlig energi. Jag blir liksom hänvisad runt vänstra hörnet av byggnaden, som om någon vill visa mig någonting där.
Ha en bra dag! // Pernilla
Jag känner av att det är något med taket, men jag kan inte riktigt få fram vad…något stort, kändes först som en fågel, en korp eller uggla som kan ha med klokhet att göra. Kan det ha med beskyddet att göra som Uriella skriver…men taket är riktigt "envist" vad kan det vara ? Stort är det iallafall…
U R us

En äldre man har bott här med sin familj,inga barn dock. det var mycket glädje och trivsel här på gården.. (honom jag känner av) mot slutet levde han ensam och det blev en självklarhet för honom att sitt liv,för att hans övriga familj gått bort. han hängde sig, vart vet jag ej.
Många som fått fram saker om en kvinna,det kan mycket väl tänkas vara hans fru. Och en del av er även folk som varit hemma har fått fram en person som var glad i rusdrycker och inte alla ggr så snäll mot djur/människor.. Om det också är en familjemedlem eller bara någon annan som också bott här med tiden vet jag ej!
Många av er har kännt av glädje,barn,lek & spontanitet..det handlar nog om oss som bor här nu!
En del har även med stor andligt beskydd, det kan nog vara Albert som farbrorn hette, som passar på gården & huset!
Kul att höra
hoppas allt känns bättre nu. Kram
Det känns som om det har hänt något hemskt i garaget.Bild nr 2
jag blir alldeles kall o får en isbit i magen av den bilden,
bilden väcker starkt obehag, inte för att det finns någonting farligt eller skrämmande där nu.
men som sagt,,,
men något måste ha hänt där