Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 11715 ggr
Choklad
0

Äclklig dröm

Undrar om det finns någon som kan tolka min dröm?

Den var äcklig som bara den…jag drömde att jag kräkte avföring, och flera gångerGråterNär jag vaknade mådde jag illa av drömmen. Gör det än…Skäms

Hmm..kanske inte skulle skriva det för det är så  äckligt…

men jag behöver verkligen hjälp…inte så lät att tyda sin egen dröm ibland

U R us

Yuffie
1

Usch vad hemskt! Inte skoj att ha såna drömmar! Är inte bra på att tyda drömmar men det kanske betyder att du behöver eller börjar få ut nåt som du mått dåligt av? Att du helt enkelt försöker få bort det "onda" eller hur man ska säga?

Sorg, sjukdom, depressioner eller så? Men samtidit att du är rädd för att släppa taget fast du tror att allt är bra?

Hoppas du förstår vad jag menar?

Kram på dej!

//Jessi

Choklad
0

ja jag tror nog att jag vet vad du menar..usch, jag känner äckel ännu av drömmen, vill nästan inte sova mer, för jag vill inte drömma så igen….

U R us

Happyspirit
0

Min första fråga är om du skött magen ordentligt?

Choklad
0

# 3 ja magen funkar…..Glad

U R us

pernillaa
0

Jag har också drömt att jag spytt skit. Alldeles svart och det gick inte att få ut ur munnen, det lade sig liksom som en svart, kletig, tjock äcklig hinna i munnen…

Usch fy vad äckligt!!! Ingen aning vad det betyder dock.

Ha en bra dag! // Pernilla

[Pirkkolino]
2

En person som tolkade och forskade drömmar sa mig länge sedan. Avföring, alltså skit i alla slag i drömmen, betyder att man kommer att vinna eller ärva mkt pengar. Lycka till. Glad

[Vargen-J]
0

Du vet inte hur det är om man spyr upp mängder av blod? Skäms

Hade en dröm där jag spydde blod som bara den. Gick runt i ett rum som ena stunden var en hall, sen ett badrum där jag spydde i handfatet och sen så var jag tillbaks i hallen igen. Har för mej att nån stod där också som var en skugga långt bort ifrån mej Obestämd

[Pirkkolino]
0

Tyvärr minns inte så mkt vad min kompis som pysslade med drömmar berättade mig. Skiten mindes jag dock inte få nåt minne om blod. Jag drömmer mkt själv, men inte tolkar drömmar på det viset som min kompis gjorde i sina studie årena. Men, nu han finns inte längre här. Han forskar vidare i spökarnas värld. Obestämd

[Vargen-J]
0

Tråkigt att han har gått bort Rynkar på näsan
Synd att du inte mindes nåt, hade hjälpt mej på traven med den drömmen. Dock har jag bara haft den en gång så det var nog inget som lär upprepa sej. Fast det kanske har nån liknande mening som skiten när man spyr upp det, man vet aldrig :)

[Pirkkolino]
0

#9. Ja, det är tråkigt. Han var go vän. Som sagt jag inte minns något speciellt om blod. Men, däremot om drömmen upprepas gång på gång, drömmen oftast kommer från tidigare liv, sa han. Han var buddist. Jag kom på…kanske din dröm ändå kommer från tidigare liv. Vem vet. Förvånad

BabyDragon
0

#0 Det kan inte vara så att du håller någonting inne som kommer att bli någonting mycket jobbigt om du fortsätter att hålla det inne och tillslut kommer den att få dig att må dåligt?? Kram

[Vargen-J]
0

Från ett tidigare liv med modern hall och badrum? Skrattande
Well, allt är väl möjligt men det känns ändå nu när du säjer det att det kan ha varit ett idigare liv. Från det året jag dog som Crow-medlem och fram till -90 så är det 85år som är helt tomma på tidigare liv som jag vet om.

Drömmen jag hade såg lite ut som typ 60-tal eller nåt, typ en loge där skådisar tillbringa tiden innan dom skulle upp på scenen. Minns att det var stora speglar som man brukar ha på såna ställen. Kanske misstolka det som ett badrum men där fanns nåt som liknade ett handfat eller ett sånt fat hos frisören som man tvättar håret i Obestämd

[Pirkkolino]
1

#12 Drömmar är sällan exakt så som vi ser saker i vakentillstånd. T.ex. tiden och platser kan bli huller och buller i drömmar. Den minns jag också att min vän lärde mig. Att….det finns ännu möjligt att din dröm kommer från tidigare liv. Skrattande

[Vargen-J]
0

Det kan ju va så att det blandades flera liv i en dröm :)
Kom på nu att i mitt liv som medlem av Crow-stammen så blev jag knuffad utför en klippa och dog. Kan var därifrån blodet kommer Obestämd

[Pirkkolino]
0

#14 Absolut, så han lärde mig, att flera liv kan bli som en soppa i drömmar. Han orkade forska vidare, men jag gav upp. Kändes för rörlig soppa. Skrattande

[Vargen-J]
0

Visst är det trevligt när man inte förstår eller kan tolka sina drömmar? Skrattande
En så härlig salig blandning av allt som finns *skratt*

Nej, nu är det nog dags att låta trådskaparen få tillbaks sin tråd och fortsätta tolka sin dröm tror jag :)

[Pirkkolino]
0

#15 Alldeles riktigt. Din dröm är klar: från flera tidigare liv. Skrattande

#0. Din dröm kanske förutspår att du blir rik. Glad

Choklad
0

# 6 Å Tack! Det behövde jag höra i dessa tider! Skrattande

U R us

[Pirkkolino]
0

#18 Jag hoppas att du drömde inte onödan sådan "skitdröm". Satsa på nåt lott då och då. Man vet aldrig….. Glad

molly57
0

Min första tanke är: att du är inne i en förändringsfas i ditt liv. Mycket kommer upp till ytnan (kanske redan kommit upp) En heldel som du måste ovädera och plocka bort ur ditt liv. Du går in i en ny fas i livet.

För att något nytt ska få plats och växa och gro,måste något plockas bort.Även om du mådde illa,så känns det som något gott kommer ur detta. Men det är bara en känsla jag har. Jag kan inte alls tyda drömmar.

Choklad
0

20 # Tror jag nog att du kan! Tyda drömmar kan alla, det är dock svårt att se vad ens egna betyder..(tycker jag) man kan behöva lite olika vinklingar …men jag är inne i en omtumlande förändring…ahhh vad är det jag ska plocka bort tro?

# 11  jo…något inom mig vill fram, något som gör mig väldigt ledsen, men kan inte komma på vad det är

# 1 Jo, jag är nog rädd att släppa taget…

U R us

molly57
0

jag tror du vet vad som skall plockas bort.Kanske är det som är svårt. Alltid svårt att släppa taget om något/någon man vill hålla fast vid. Fast man på ett plane vet,att man måste släppa taget om. Har själv och är delvis innen i samma som dig.Vet att jag må¨ste förändra en heldel.Men det är så svårt. Förändringar är inte så lätt.

Kram Åsa

Mammi
0

Även jag har vid några tillfällen drömt som du Choklad, att jag kräks avföring! " Skitäckligt" minst sagt och man vågar knappt berätta det för nån efterssom det är så sjukt vidrigt!Skäms

Samma sak som för Pernillaa så fick jag knappt ut det ur munnen, utan det som fastnade och ju mer jag spottade ju mer fanns kvar…..

Riktigt vidrig dröm!!

Choklad
0

jaaaa  jag får nästan kväljningar än…usch..men det som jag drömde  då, kommer ut nu..( fast mera andligt talat) så drömmen hade något viktigt att säga. Hoppas nu att det blir lite "rikedomar" av det också..Skrattandeandligt eller i andra valörer…Flört men släppa taget kan jag inteRynkar på näsan

U R us

ivanhoe81
0

jag kan inte tyda drömmar men som de flesta här skriver så tror jag att det är något du måste släppa taget om, det är svårt tro mig jag vet, hade sådana drömmar själv tills jag vågade släppa en sak (det var så länge sedan, minns inte vad) efter det så försvann drömmen o ersattes av glädje

men det kan ha berott på något helt annat, men jag brukade ha den drömmen väldigt ofta o mådde pyton, fick tipset av att jag skulle försöka släppa taget om något som gjorde mig illa inombords, tog ett tag att komma på vad det var men när jag gjorde det kändes hela jag lättare

Choklad
0

tack så mycket allihop för era tolkningar ! Glad ska köpa en lott…Flört

U R us