God morgon 29:e april
God morgon Ön, här skiner solen.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon alla på ÖN solen skiner och det är +8 grader.
Kollade just, termometern på loftgången visade +14°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Godmorgon alla!
Här skiner solen ,blåser lite granna Hoppas på en fin dag.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
,
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej. Här skiner solen. Det ser ut att bli en strålande dag. Ha det gott alla.

God förmiddag!
Här skiner äntligen solen igen efter ett par molniga och regninga dagar
Nu kan jag äntligen sitta vid datorn igen också 
Önskar er alla en jättefin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Här ner i skåne är det strålande solsken och inte ett moln i sikte, då sa på radion att det skulle bli upp till 25grader.. 

Hejsan och God Eftermiddag får jag skriva!
Här i Kopparberg har vi inte någon sol idag. Det är lite gråkyligt ute tycker jag nog. Men man har väl blivit bortskämd med denna sommarvärme som vi haft några dagar.
Vädret skulle bli bättre i morgon igen. Hoppas på det. Vore härligt om det fick bli så där fint som vi hade förra helgen. Roligt för dem som blir lediga då.
Sista April i morgon. Tänk så tiden rinner iväg. Man vill nästan bromsa tiden lite nu. Få ta del av varje dag lite längre. Det är ju så vackert nu när det börjar blomstra i vår natur.
Ha en bra Dag alla Ö-Bor!

God Eftermiddag alla på ÖN!
skapligt väder i Örebro, inte regn iallafall, har varit och cyklat en långtur, blåste motvind långa bitar, det blir bra motion
.
ja sista april imorgon, våren har så bråttom, så bråttom, har sett små gullvivor redan
ha en skön e.m. och kväll, kramis lena.

God kväll!
Vilken härlig dag!
Först hade jag ett jobb på förmiddan, sen kom en kompis hit och fikade, efter det åkte jag till en annan kompis som har en butik här i byn med så mycket fina saker, indainsaker bl.a, synd att inte fler har upptäckt butiken än men det blir nog mer i sommar då fler går ut mer. Blev kvar där ett tag då vi inte träffats på några dagar och hade då massor att prata om såklart
Sen åkte jag hem och åt mat för att därefter åka till mina f.d svärföräldrar. Jag hade då innan sett något på byn så vi åkte en sväng och fick vara med om något ovanligt, galet, sjukt men samtidigt väldigt komiskt
Ja man förvånas snart inte mer över en del saker som sker
Nu ska jag ha en hemmakväll, om det inte händer något annat förstås
Önskar er en fortsatt fin kväll!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus