Min Guied ^^
Hej hej Allihopa, jag gjorde just en Meditation om att träffa sina andliga guider. Jag träffade 2st nämligen :P
Ett rådjur, och en kvinna som lös som solen och hete Maria (heter) men det hade inte en svenskt utal utan utländskt eller så var det bara en konstig svensk dialäkt 
Jag tyckte dock att jag var tvungen att anstränga mig för att se henne, hon var sudig på något sätt.
Jag gjorde en sådan här Meditation förut, men det ända jag fick som respånd då var ett par lyssande ögon backom en stor lägeräld (som att personen sa 'du är inte redo för tt träffa mig en') eller något sånt.
Jag skulle dock vilja veta mer om min guide, hur får man reda på mer? Jag frågade en massa frågor men fick igentligen bara svar på en. Jag fick svaret 'sanningen hittar du inom dig' Jag förstog inte den alls :S
Kan någon hjälpa mig?

Svaren kommer vartefter och alla frågor får man inte svar på så fortsätt att ta kontakt med din Guide genom Meditation. Svaret du fick betyder att du har svaren inom dig, så lyssna till ditt hjärta och våga följ det hjärtat känner.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Fortsätt som du gör så kommer du att förstå.
okej, tack så mycket ^^