Dagens upplevelser 26/4
Har du upplevt något naturligt/övernaturligt idag? Skriv gärna och berätta om det 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Inte idag, men natten till idag. Jag fick inte sova för någon.
Så fort jag somnade så var det något som väckte mig, antingen genom ljud eller beröring.
Då gick jag upp och upptäckte att min hund var sjuk och hade spytt överallt och hon behövde gå ut flera gånger inatt.
Kanske var det någon som ville tala om för mig att vakna så jag kunde hjälpa hunden min.

#1 Du fick verkligen hjälp med att se till din hund 
Elisabeth

Tror jag fått uppleva både naturliga och övernaturliga saker idag.
Min yngst son och hans sambo har varit här en stund på dagen.Toni håller på att kolla över deras bil, som skall in för besiktning till veckan. Håller tummarna för dem att den skall gå igenom.
De fick även lite mat då de var här.
Sedan började vi prata om att vi skulle åka till mamma & pappas grav jag och Toni för att sätta blommor nu på em.
Vi satt ute och fikade lite och varje gång jag gick in för att hämta nått så luktade det nybakade bullar i mitt kök. Jag sa att nu är nog mamma här till oss, för nu luktar det nybakt här. Men de andra kände ingenting.
När jag stod själv i köket så pratade jag till mamma, som om hon skulle vart där hos mig. För jag tror att det var ett besök från mamma. Hon bakde bullar och bröd varje vecka då hon var frisk. Hon jobbade även på Konditori då jag var barn.
Min yngste son och hans sambo åkte hem och jag och Toni åkte upp till graven och satte blommor. Och när vi kom hem igen, så fanns där inte någon doft av nybakt bröd längre.
Det har börjat komma lite regn. Luften blev så frisk på nått sätt. Doftar så gott då regnet kom.
När gubben och jag var ute med hunden på förmiddagen så såg jag hur en snöboll kastades i diket där det fortfarande finns en del snö kvar.
Jag sa åt gubben och vi gick och tittade men det fanns ingen där. Inte ens en fågel eller mus så vem eller vad var det?
Jeremina!
Jag har haft en kanondag och varit och tränat på att tolka, sittningar och leta efter en gömd sak i naturen. Häftig dag och nöjd, sitter här nu och bara myser

Jag fick en rolig upplevelse ikväll
Har varit ganska trött idag så allt har gått på halvfart och det behövdes röjas undan härinne men energin fanns inte till det, satte mig här vid datorn och jag har då flera gånger bett om energi för att orka med det jag bör göra. Plötsligt viker sig stolen som jag sitter på så både stolen och jag föll i golvet, man kan nog inte få bättre pushning, jag började skratta väldigt och fick en sån energi så nu har jag fixat det mesta äntligen. Jag vet vem det var och jag har tackat väldigt mycket för den hjälpen 
Elisabeth
Asgarv
vad häftigt!!!

#7 Jag asgarvade också
Hela stolen välte åt sidan, en köksstol i trä, så det är starka krafter ibland dom kan göra när det behövs, men ber man om energi så får man ju skylla sig själv också 
Elisabeth
Hadde en bra dag med sittningar igår, mycket bra flöde, fast dock väldigt dåligt med folk på mässan, fick höra att det var flera andra mässor samma dag i området samt skinande sol utomhus så vi ska sikta på detta i höst, en dag utan andra mässor och med dåligt väder
, fast vi gick iallafall en bit över plus, så det gick runt ekonomiskt och lite till vilket var mycket bra för djurskyddet.
Var en mycket fin stämmning bland dem medverkande!

Tidigt imorse vaknade jag av flera knackningar på sovrumsdörren - och nyvaken och ganska trött - var jag ändå helt säker på att något av mina kära barn busade eller så - men upptäckte att det var för tidigt och ingen hade stigit upp. Jag tänkte - men hallå - vem är det? Några sekunder senare fryser min halva kropp nästan till is och jag ryser som bara den. Plötsligt kommer jag och tänka på ett datum - 14 februari.