Ny medlem
Jag är en helt ny medlem här på övernaturligt. Anledningen till att jag sökt mig hit är ett det händer en del underliga saker på mitt arbete, ett äldreboende. Behöver lite goda råd och hjälp med hur vi ska tänka och agera runt detta.
Har egentligen alltid varit fascinerad av det övernaturliga, men har inte särskilt mycket kunskaper inom området.
Bor tillsammans med min sambo i Dalsland. Ägnar mycket av min fritid åt hittekatter, vårt gamla hus och trädgård.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Välkommen Lena! :)
Åsa
Välkommen hit
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Välkommen !
U R us

Hej och välkommen! 
Välkomen.
Välkommen Lena

Välkommen hit Lena!
Välkommen

Välkommen hit!
Din katt liknar en kisse jag hade för länge sedan, som hette Elvis
/Eva
Välkommen! 
Välkommen!

Välkommen!!!
Jobbar själv på ett äldreboende med lite aktivitet på kvällar o nätter!

Välkommen! 
Tack alla för välkomnandet!
#9 Kissen på avataren heter Linus och är en jättego katt.
#13 Spännande! Du får berätta lite om vad du varit med om där!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ja det är lite av varje….. dörrar som slår igen utan att någon går där…steg i korridoren, man tänker att :Jaha nu kommer nattpatrullen , redan …men ingen kommer….skuggor och ja massor …men man har nog accepterat att det är så skulle nog tycka det va konstigt om man inte hörde nått……har liksom vant sig tycker nästan det är lite "hemtrevligt"…..
Men jag e väl lite konstig kanske……
Kramar
Varmt välkommen ska du vara lena!!! Stor kram till dig (gillar att kramas
)
Ha en bra dag! // Pernilla

Hej lena!
Ja aktivitet hade nästan varit konsigt att inte hitta på ett äldreboende =)
Min mamma samt syster har båda arbetat på samma äldreboende och dem uppfattade oxå en del "skumma" saker.
En boende pratade om att hon såg två små barn springa i korridoren, ( vilket alla sa var del av demensen ) , men när damen gått bort och nästa boende flyttat in så var det nästan det första hon nämnde..Vems är de två små rara barnen i korridoren?
Äldre är precis som barn, dem är "öppna" och tar in sånt mkt lättare än vi som är mitt i.

Varmt välkommen förrästen =)
Ja varmt välkommen ska du vara!
U R us
Välkommen