i natt drömde jag
jag drömde att kag gick i en hjätte lång och stor grotta.
den hade en lån stig och krokiga svängnigar i bland med det va litte mötkt i grottan med som det ska vara i vara i grottor med.
jag gick och gick till slut tittade jag upp för att se någnon öppnig så att man kunde komma ut där i från, men jagf såg att det va hjätte högt upp där var det ett stort håll och där kunnde jag se himmelen.
Fast jag kunde inte ta mig dit upp för att det va för högt och att det var ett slätsten vägg.
men vi fortsatte och gick vidare till slut kom vi fram till där det fanns massor med lava, så vi gick fick hitta en annan väg att gå på.
jag hittade en uppförs backe där man kunde gå så vi gick dit i stället och kom sedan till en annan väg.
sedan så gick vio en bitr i gem och lite längre bort så såg jag en tjok träpelare som hålde upp ett hål där det kom in ljus då blev jag glad för då kunde vi andas in lite luft med.
Fast vi kunde ej gå ut i det dära hålet för att det va för litet, sedan gick vi vidrare och vidare till slut äntligen så såg jag en ljus lite längre bort så vi sprang dit och där va öppnigen så att vi kunde gå ut.
Det va hjätte varmt i grottan med men vi klarade oss i alla fall slut.
Det är häftigt när jag drömmer för jag ser allt tydligt då och jag kan röra mig i drömmarna vart jag vil.
kul tycker jag
Du vandrade i ditt inres innersta djup för söka efter din sanning. Du gick vägar som du behövde utforsak för att nå upplysning om ditt liv. I mörkret finns din inre visdom, din inre mottaglighet och magi. Du går slingriga vägar på din väg mot målet, vilket kan betyda att du får jobba lite för att nå ditt mål.( bl. med din unertryckta ilska)
Du sökte din väg uppåt, och den blå himlens lugna välkomnande sfär hägrade ..men du har ännu inte de redskap som behövs för att klättra dit upp till det målet, du behöver lära dig mer, och därigenom skaffa dig de verktyg som du behöver. När du skaffat dig det, kommer du att få upplysning lycka och inre frid. då kan du göra vad du vill utan begränsningar,( hålet mot himlen kan symbolisera en passage mellan två världar, en transformation från kropp till ande. Men du är inte där ännu, du har lång väg att gå innan så kan ske.
När du kommer fram till lavan så ser du din ilska, du behöver ta fram den till ytan och se den för vad den är. Skapa en vulkan!
Du vill gärna undvika att visa din ilska, det är därför du viker av till uppförsbacken, när du har tagit ut din ilska ur ditt inre, så får du ny energi och framgång.(du kommer att kunna klättra upp till hålet mot himlen)
Du är stark och du kan andas och få nytt liv, du har fått andrum att göra det du vill, tid att välja din väg i livet. Du har ljus och stöd .
Jag tänker att det handlar kort och gott om alla dina inre och yttre livsval och att du söker inom dig själv nu. Det finns lite rädsla ( men bara liite) och jag tycker mig känna att du tycker att det är spännande att söka inom dig själv…
ge mig gärna konstruktiv kritik
kram till dig!
Laila
U R us