God morgon 25:e april
God morgon Ön!
Där ute är sol och grönt!
En ny vacker dag är på ingående.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Tempraturen stiger med rasande fart från -4 till +3 på 1,5 timme. Solen skiner från en klar blå himmel, nattens frost droppar från taken. Nu trivs man ute.

God morgon!
Strålande väder idag med!
När man kan stänga av värmen i huset är det vår vilket jag gjorde igår
Idag blir det resa till Östersund, helst hade jag velat vara hemma och fixa på tomten i det fina vädret men det får jag göra imorgon.
Önskar er alla en jättefin och solig lördag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Godmorgon,vilket härligt väder!Ska plantera ut lite blommor.Ha en härlig dag!
Godmorgon från ett soligt Göteborg. Skall iväg och handla lite och senare klippa gräset för första gången i år.
i Dalarna är det redan 12grader i skuggan.jag har suttit ute på verandan med en kopp kaffe,sett ut över kyrkan o lyssnat till forsens brus,fåglarnas sång.såg vårens första sädesärla.blir en toppen dag i dag.med undantag av tvätt stugan.ha en solig o underbar lördag i Sveriges avlånga land.
Hej .Här i Skummeslöv är det soligt. Det blir till att vara ute och njuta.Önskar er alla en underbar Lördag!

hejhopp
Här i Grycksbo är det 20 grader vart och solen skiner. .Ändå måste man lira gitarr till läxa och andra tråkiga saker
God förmiddag
Solen lyser så fint och jag ska försöka greja lite i trädgården idag om jag orkar dagen började 4,30 vaknade med världens migrän men är bättre nu. Kramar på er alla.