Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 631 ggr
Farwuq
0

God morgon 25:e april

God morgon Ön!

Där ute är sol och grönt!

En ny vacker dag är på ingående.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

sven-g
0

Tempraturen stiger med rasande fart från -4 till +3 på 1,5 timme. Solen skiner från en klar blå himmel, nattens frost droppar från taken. Nu trivs man ute.

Elisabeth-J
0

God morgon!

Strålande väder idag med! Skrattande När man kan stänga av värmen i huset är det vår vilket jag gjorde igår Glad Idag blir det resa till Östersund, helst hade jag velat vara hemma och fixa på tomten i det fina vädret men det får jag göra imorgon.

Önskar er alla en jättefin och solig lördag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rockygubben
0

Godmorgon,vilket härligt väder!Ska plantera ut lite blommor.Ha en härlig dag!Cool

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!!

N.Halland Sol…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[outgrundlig]
0

Godmorgon från ett soligt Göteborg. Skall iväg och handla lite och senare klippa gräset för första gången i år.Skrattande

dalamormor
0

i Dalarna är det redan 12grader i skuggan.jag har suttit ute på verandan med en kopp kaffe,sett ut över kyrkan o lyssnat till forsens brus,fåglarnas sång.såg vårens första sädesärla.blir en toppen dag i dag.med undantag av tvätt stugan.ha en solig o underbar lördag i Sveriges avlånga land.

Marina2
0

Hej .Här i Skummeslöv är det soligt. Det blir till att vara ute och njuta.Önskar er alla en underbar Lördag!

botakt
0

hejhopp

Här i Grycksbo är det 20 grader vart och solen skiner. .Ändå måste man lira gitarr till läxa och andra tråkiga sakerGråter

Kenzo
0

God förmiddag

Solen lyser så fint och jag ska försöka greja lite i trädgården idag om jag orkar dagen började 4,30 vaknade med världens migrän men är bättre nu. Kramar på er alla.