Välgörenhetsdag
Healer och tarotläggare sökes till en välgörenhetsdag i vår som kommer att äga rum i Västervik.
Alla arbetar ideellt och pengarna skänkes till Djurskyddet i Västervik, för mer information skicka e-post till Info@jimmyottosson.com
Mer information för besökare kommer!
Åh, kan du inte lägga in detta på Hittekatter också? :)
Alltså när du har hittat dina välgörenhetare? ;)
Det kommer att annonseras på olika sajter, men även media kommer att upplysas. Det är en del medium som ev kommer att medverka, men nu sökes främst Healer och tarotläggare då det endast är medium som anmält sig hitils.
Vad spännande, hoppas det ger mycket pengar till Djurskyddet. Borde vara fler som tog samma initiativ :)
4# Det får vi verkligen hoppas! Djuren som hamnar i i famn hoss djurskyddet kommer oftast dit pga av att människor inte tar sitt ansvar över dem liv dem tagit sig an, så detta är det minsta man kan göra för dem stackars djuren!
Puttar upp tråden.
Fler och fler medium hör av sig och är intresserade, Blir så glad när så många vill hjälpas åt och använda sina förmågor under en dag för att hjälpa dem utsatta djuren.
Seriösa Tarottolkare får gärna höra av sig!
Puttar upp tråden, Datum samt mer information kommer innom kort, väntar på besked från några medium.

Och eftersom jag värnar om djur oxå så ger jag denna tråd en liten putt!
25 April i Centrumgården Västervik så kommer välgörenhetsdagen att äga rum.
Tid: 11-18.00
Inträde för beökare: 20kr
Fika till självkostnadspris kommer att serveras.
För utställare som ej kommer att arbeta så kostar det 300kr att boka plats.
Finns fortfarande plats kvar för både utställare och medium,healer,tarotläggare.
Vilka medium som kommer att deltaga kommer det information om när vi har gjort klart schemat för dagen.
För bokning samt mer information ring mig på 0708-928487
Sprid gärna vidare denna information så det blir en så givande dag som möjligt!
Puttar upp
Puttar

Ett otroligt tillfälle!
Är det någon som ska gå?
Samåka?
Om ni funderar på att åka eller deltaga men oroar er för resan så hör av er till mig så ska jag se om det finns någon för samåkning.
14# Har ev en som åker förbi stockholmstrakten om du ville komma:)

#15 Jag har skickat mail till dig. Jag önskar er en underbar helg med massor av besökare! Jag vill men kan inte klona mig 
Ser ut att bli riktigt lyckat detta, puttar upp och hoppas något seriöst medium eller healer, tarottolkare nappar! Skadar inte att fler deltagar då Centrumgården har stora utrymmen!
Vill man deltaga och även synas i marknadsföringen till detta vilket ser ut att bli ganska stort, så är det hög tid att anmäla sig! skall ha möte med djurskyddet samt reklamföretag nu vid kl 12.00 i marknadsföring, detta är dock första mötet av våra möten ang det, så som sagt var snabba nu om ni vill vara med!
Nu erbjuds även bensinersättning för dem medium som håller i minst 1 storseans under dagen.Så för er som har långt att åka och inte kan pga ekonomiproblem så löser vi detta.
Vill man vara där som utställare kontaktar man djurskyddet i västervik eller mig, monterpriset är 100kr/metern och max 3meter per person.
Dessa har hitils anmält sig:
Maria "Mitt medium"
Maria "Nykroppa"
Lars Asplund
Åsa Olsson
Jimmy Ottosson
Jerry Nybom
Sedan en del som inte lämnat säkert besked ännu.
Ny inkommen deltagare: Petra Praag
http://www.jimmyottosson.com/valgorenhet.htm
Ny hemsida för detta. dock vart den lika enkel som min egen då jag fick göra den själv då det vart lite krångel.
http://www.kattsajten.se/Reportagen/Medial-valgorenhetsmassa-for-Djurskyddet-i-Vastervik/
Nu har hemmets journal hjälpt oss via kattsajten.
Var nånstans i Västervik ligger Centrumgården? 
Har nämligen tänkt komma och titta men varken jag eller mina kompisar vet vart Centrumgården ligger 
Strömsgatan 9, Västervik.
Ligger väldigt nära centrum. lättast och billigaste parkeringen är nere vid hamnen som ligger ett stenkast från centrumgården.
Okey. Tack!
Tänk att jag gått förbi där utan att veta var det ligger *skratt*
Ja det är ganska lätt att hitta, kommer finnas banderoller utanför så blir ganska lätt att se:)

Putt
Puttar upp! Snart är det dags!

Jajamensan Jimmy!
På lördag ses vi! 
Hej alla!
Idag är det dags, håll tummarna för bra flöde hoss medierna samt mycket folk som besöker mässan!
Lycka till Jimmy
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"