Dagens upplevelser 24/4
Har ni upplevt något speciellt naturligt/övernaturligt idag? Skriv gärna och berätta 
Jag har förmedlat budskap från en nära på andra sidan idag, för mig är dessa kontakter så fina upplevelser 
Efter det har jag varit ute i solen, setat och lyssnat på fåglarna och dom upplevelserna att bara sitta i tystnaden och lyssna på fåglarna så rogivande 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Idag har varit en "goe" dag. Har kännt av så många budskap till mig så jag gick faktiskt in och kollade på Internet efter en sådan bandspelare för det här håller ju inte längre. Sony har olika men jag skall kolla NetonNet vad de har. Tyvärr jobbade jag ju så folk ringer till mig och avbröt mig.
Var så på topp idag att jag blev erbjuden Healing och det verkade så fint. Dessa andar är helt fantastiska. Jag är inte tokig jag är bara glad.
Inatt var jag med om något egendomligt!
Jag fick nackspärr för två dagar sedan och har gnällt lite över detta, naturligtvis. Innan jag gick och la mig igår, loggade jag in mig på tråden om man ville ha healing. Har gjort det innan och det har funkat lite grann. Men i natt….
Vaknade mellan dröm och verklighet av att jag djupandades. Brevid mig hade jag en mörkhårig kvinna med halvlångt hår som förde sina armar över mig med kraftfulla tag. Jag märkte att jag andades i samma takt som hon "arbetade".Det kändes som att där hon hade armarna var det en sån kraftig magnetism så att jag följde med som en våg, som om min kropp bestod av spaghetti. på vissa ställen lyftes jag en halv meter upp. Men jag kände att jag kom för djup och vaknade med ett ryck.
Kan säga att jag har ångrat att jag inte vågade mer. Det var bara positiva energier.
Min nackspärr??? Jaaa , var lite stel i morse men nu har den succesivt försvunnit.
# 2 WOW säger jag bara!!!
Jag vågade be om hjälp till att gå till terapeft..och plötsligt öppnade sig en helt ny dörr! Så nu är jag både rädd och lycklig….mitt övernaturliga har stannat av, dels efter all kritik man får, så känns det obehagligt..och jag är så himla trött och glömsk…men det har ( och är )
varit en underbar vårdag idag, sommarvarm och med vitsippor och Tussilago…och körsbärsblom
U R us
Jag skjutsade min son till Örebro idag så det blev förstås en shoppingrunda för att komplettera lite saker här hemma.
Jag köpte även lite kryddväxter som ska planteras ut imorgon + en Rabarberplanta som jag hoppas kommer att ta sig och frodas i flera år.
Haha…jag har även gått på Antirynk svängen så nu har jag en ynklig tub härhemma som var svindyr och sägs vara superbra
.
I morse vid 7 tiden så kände jag att min förra katt curre hoppade upp i min säng och la sig till rätta vid mina ben. Det kände så skönt att veta att han är hos mej mellanåt.
Jag har inte känt något speciellt idag förutom i morse när jag for till jobbet, då var det någon som "killade" mig i huvudet ett bra tag.
Var tvungen att känna efter om håret stod på ända det kändes som om någon krafsade och killade så jag fick "sopa" iväg det flera gånger.
Har ingen aning vem eller vad det var och inte vad någon viller heller, men det kanske ger sig. (just nu är det någon som killar mig bak i nacken! men är ensam i rummet)
Tatsu

Natten till denna dag låg jag och läste en bok om att kanalisera. jag har provat på detta förut att ta kontakt med min andliga guide.
Denna gång låg jag och tänkte på att justera min "frekvens" och då hände det saker.
Först kom en sorts våg in i mej så jag rös till i hela kroppen. detta följdes upp med ett pipande ljud som hördes i huvudet. Både andning och puls steg genast samt att vågor av rysningar som hela tiden steg och sänktes. wow.. tänkte jag, detta var någon som kom in i min aura och själ.. Jag tackade för besöket och "kopplade" ned för att känna efter hur det kändes. Har aldrig varit med om så tydlig och stark kanalisering eller snarare kontakt. . Jag somnade nöjd och gott sedan..
Jag glömde ju att berätta om upplevelser jag haft idag.
Jag drömmer ju fortfarande enormt starka drömmar, jag ska imorgonbitti försöka hinna med och skriva ner dem men……..
Jag och min man fikade ute idag på Café *ler* och när vi sitter där så står det helt plötsligt en ung man bredvid mig och tittar på oss.
Jag tittade till och undrade stilla vad han ville men inser då snabbt att mannen inte tillhör vår dimension med tanke på att han bara försvann i tomma intet.
Jag fortsatte att ägna mig åt mitt fika och vips var han där igen, bredvid mig fullt synlig som en livs levande människa så jag ser inte med tredje ögat.
Det är ju inte ofta man får den typen av besök men jag tror helt sonika att han blev lika öveveraskad som jag själv över att det var någon som såg honnom.
Han var helt enkelt nyfiken och ingenting annat.
Vad sade min make då, tja, han är så van vid mig så han tror jag knappt reflekterade över det jag sade.
Ja det var dagens händelser samt jag konstaterar att jag bara måste se till att vara mer stängd.
# 9 Wow vad häftigt Hellas, kul att höra. 
#10 Jo det är ju lite intressant men jag ser det mest som ytterligare ett misslyckande från min sida att ha mina chakran stängda men det är bara att jobba vidare :)
*9 Vilken upplevelse Hellas
Lustigt att du säger detta för jag tänkte svarat dig också att Se det inte som negativt att du är öppen! Han var ju trevlig ju! Den som du såg. Se det som positivt. Det sägs att de som klarar att vara öppna är stora.
Sålänge du inte upplever negativa saker så är det positivt. Kommer du ihåg när du skrev till mig något om att det är en tung börda att känna/ se andras lidanden, kommer inte ihåg exakt vad du skrev. Var glad så länge du inte ser detta.
Jag får nog göra en tråd om detta att jag är som jag är och inte vet varför jag skriver som jag skriver. Och så får ni trösta mig
#13 outgrundlig, precis så har jag känt mig hela dagen… jag har sagt saker som jag vanligtvis inte säger och skrivit om saker som jag inte har en aning om….
Kan tänka mig att det är jag som börjar öppna upp så smått, för jag ser Tecken överallt som jag inte legat märke till… Jag har ju små troll som busar i min lägenhet, det känns inte som älvor (även om dom gillar att busa med en) som gömmer saker för mig. Som mitt paket cigaretter, jag vet att jag ska sluta, men har liksom inte orken att sluta när det är så mycket just nu…
Hela dagen igår rotade jag i väska, fickor och allt där jag kan tänkas ha lagt dem, min kompis också och vi var tillslut helt frågande… Sen imorse, skulle jag ha tag i mina nycklar som låg i väskan och vad tror ni jag hittade i väskan… jo cigaretterna, orörda! Hehe, det var lite roligt faktiskt…
Så det var väl min upplevelse idag kan tänka….=)
Många Goa Kramar
Annisangel
#13 Det jag skrev till dig handlade om sanndrömmar och att det är en tung börda att bära.
Det är inte alltid roligt att veta vad som komma skall om man inte kan göra någonting åt det.
Du vet att andra sidan har jag inga problem med alls och för mig finns det ingenting negativt med det överhuvudtaget.
Det enda jag vill är att inte träffa på dem hur som hellst, risken är ju att man blir kollrig i huvudet ;).
Har man en sittning så öppnar man upp men emellan så vill jag ju bara vara vanlig "Hellas".
#11 inlägg nr 13 var till dig, glömde att skriva det.
#14 Roligt att det fanns ord som var goa för dig i det jag skrev. Skön upplevelse, har själv varit med om det
#16 Ja jag förstod det, *fniss* jag är ju synsk, så jag svarade dig i inlägg #15
ok skall läsa det för det inlägget fanns inte då jag skrev mitt inlägg
#15 Ja det är sanna ord för en som dig! Du vet hur du har det och jag vet inget. Om dig alltså
. Jag förstår hur du känner det då när du ger denna förklaring.