Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 423 ggr
reba
0

Intuition

Jag har jobbat för ett företag (hemifrån) och kommer att sluta nu sista april, jag har kännt ibland sådan olust att jobba (ringa) och det utan den minsta anledning, för jag gillar att ringa och prata. Och min chef har låtit jätte positiv när jag pratat med henne per tfn om det jag gör. Nu kommer det fram att vissa dagar har hon "snackat" en massa skit om mina ringda bokningar att dom är värdelösa typ, och hur hon ska bli av med mig. Allt detta hörde jag av en arbetskamrat som är på arbetsplatsen med chefen nu i samband med att jag slutar, vi jämförde vilka dagar hon gått på som bara den och vilka dagar jag har haft svårt att ringa, då något kännts väldigt fel. I det stora så stämde det kusligt väl. Jag kännde hennes agg, utan att jag ens anande att hon var elak, Bara den där känslan att något med jobbet är på tok. Just nu är jag glad att det är över, hoppas bara att jag får betalt för mina tjänster.

trapper
0

Usch vilket åbäke till chef. Se det ändå som något positivt att du slipper känna olust över jobbet och får du chansen så fråga henne vad hon menade med vad hon sa till din jobbarkompis.

[outgrundlig]
0

Du får säkert betalt.

En styrka du har är att du känt av detta men inte vetat förrän nu att det var henne du tagit in om jag förstått saken rätt, ta med dig det genom livet och du lär känna människorna och vet vilka du skall umgås med.

Lycka till det kommer att ordna sig för dig ändå.