Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1559 ggr
[hilevij]
0

Teater?

Jag är väldigt intresserad av drömtydning, och sysslade själv rättså mycket med det för några år sen. Då jag ofta drömmar väldigt starka drömmar var det en självklarhet att tyda dem, men sen bleknade mina drömmar kraftigt. Nu har jag, i några veckor, börjat drömma väldigt starka drömmar igen, och tänkte be om hjälp med en dröm jag drömde inatt. Någon som kan tyda den åt mig?

Det börjar med att jag är inne på en teater, det är något gothiskt över den faktiskt. Det är ingen miljö jag vanligtvis skulle trivas i, men i den här drömmen känns det nästan som hemma.

Färgerna är dova bruna och brun-gröna. Människorna är antingen väldigt vanliga eller överdrivet uttrycksfulla. En har en stor vit-svart 70-tals peruk på huvudet.

Ialla fall är det en träningsdag på den här teatern som jag är med i. Jag pratar senare i drömmen med min syster om teatern och jag förklarar för henne att jag har sysslat med den här teatern i åratal, och att den nu har blivit så populär att vara med i att jag har en väldigt liten roll utan repliker, medans jag förr var en av huvudrollerna.

Sen tränar vi lite (kommer inte ihåg hur eller var) och när vi är klara tar vi av oss några stora träsko- aktiga skor som vi har på fötterna under träning.

Det här allt av vad jag kommer ihåg som går att beskriva, men den kändes stark och riktigt, och i efterhand lite smått otäck.

Choklad
0

Teatern, där du spelar upp ditt livs scenario, ligger för dina fötter, här hör du hemma. Detta är din rätta miljö. Du känner igen alla färger djupt inom dig, i ditt inres mörka vrår.

Naturen är ditt rätta element, det ursprungliga, gamla och kloka. Här på denna scen i ditt liv kan du växla mellan djup förtvivlan och underbar glädje. En av dessa roller du har är frihet, att älska alla du möter. Din stora tröja sägar att du har en stor välkomnande famn.

Den rollen som varit så viktig för dig har nu fått gå i glömska, det har kommit andra överväldigande händelser i ditt liv som har känts viktigare för dig.

Du tar nu en risk när du tar av dig skorna…vågar du ta den? Du tar bort dina gamla föreställningar som du burit med dig hela livet ( ? )

och är klar att ta det första steget…hittintills har allt varit på låtsas, du har bara tränat på din scen, men detta kanske är en generalrepetion inför den stora premiären?

Är du beredd att möta din publik?

Jag tänker på Holland och tulpaner..holland har ju träskor, och även Skåne…..

Gemensamt med Holland och Skåne är att vi har ju översvämningar ibland…= vatten = känslor…översvämmande känslor ( bara en liten tanke)alltså är du en känslomänniska i stora mått…Glad

Hoppas att det finns något som du har nytta av här..( ge mig gärna lite feedback )

Vänligen Laila

U R us

[hilevij]
0

Jag tycker att dt lät väldigt bra :D Jag går i, för mig, stora planer om hur jag ska "renovera" mitt liv. Det vill säga, jag ska kanske lämna tillbaks hästen, rikta in mig på fotografi, och ta vara på skoltiden mer. Det låter rättså smått, men detta är saker som mitt liv är byggt på.

Jag håller dessutom på med gymnasieval, vilket kan vara det första steget? Jag tycker i allafall att informationen var givande, och jag kan nog ta nytta uttav den Skrattande

Choklad
0

Det var ju roligt! GladDet är ju inte smått, det att lämna ifrån sig någon man tycker om, för jag antar att hästen betyder en hel del för dig?

Lycka till nu!

Tack för för feedback!

U R us

[hilevij]
0

Tack själv :D ska försöka klura ut hur jag gör med hästen, för den betyder ju, som du sa, mycket för mig, men jag känner att jag har kommit till en punkt då jag måste välja, jag kan inte fortsätta så här om jag vill komma någonstans.