Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 895 ggr
madeilene87
0

Extra energi

Jag vill bara berätta om, för mig, en underbar grej.

Jag har haft en liten svacka, tyckt att det har varit jobbigt i skolan, vart ledsen för att jag aldrig blir med barn och lite så..

Helt plötsligt förra veckan så började jag känna att allt var lätt. livet var lätt, skolan var roligt och jag lade barn åt sidan och satte fokus på att gå ner i vikt istället. Jag drömde en natt att mormor kom till mig och sa att det var hon som gav mig denna energi. Jag vaknade med ett leende och varje dag känns livet och jag så lätt, som att allt går och jag har en extremt hög energi. Har aldrig känt något liknande förut :)

jag önskar att alla kunde ha denna energi som jag har just nu :)

jag tror absolut att det är mormor som ger mig denna energi. men vad säger ni? kan de ens göra så eller är det jag som är ute och cyklar? haha

hur som haver är det en underbar upplevelse :)

kram på er

Elisabeth-J
0

Jag förstår vad du menar och det är så härligt när man har den extra energin! Glad

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

madeilene87
0

#1 ja det är det verkligen :D vill aldrig att den ska försvinna hehe :)

Elisabeth-J
0

#2 Samma här, jag är också i ett stort energiflöde just nu Glad

Elisabeth 

madeilene87
0

#3 man önskar nästan att man kan kunde ge någon annan lite av denna energi hehe :)

Elisabeth-J
0

#4 Ja och det kan man Flört

Elisabeth 

BirgittaViola
0

Kan man få lite av ert överflöd?

Elisabeth-J
0

#6 Just nu har jag inget för nu är jag trött men om det finns överskott imorgon så skickar jag till dig Glad

Elisabeth 

madeilene87
0

#6 jag delar gärna med mig :D hehe

BirgittaViola
0

Tackar, tackar. Allt det man ger andra får man tillbaka sägs det. Det roliga är att man för det mesta får tillbaka får ett helt annat håll än till den man gav.

Sov Gott på er.