Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 627 ggr
Liliella
0

Lugnet

Jag vet inte vad som far i mig, men jag längtar till skogen. För att vara en lugn typ så räcker det inte för mig.

När jag bilar genom stan och kommer ut till landet med skog så blir jag så otroligt hemma och vill bara lämna bilen, gå ut och gå i skogen.  Det är inte likadant om jag åker genom landsbygden med hus etc.  Det är skogen som drar mig …. och då speciellt på sommaren .

Aldebaran
0

Du kanske var troll i tidigare liv…. Glad

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

[Hellas]
0

Skogen och naturen ger kraft och energi, man kommer tillbaka till sina rötter och känner in stillheten.
Naturen är en otrolig musa för kropp och själ.

Kram Hellas

Britt-Marie
0

Skogen och naturen är härlig att besöka särskilt på sommaren. Eller att sitta och titta ut över ett vatten, kan vara en insjö eller havet. Man känner som om man får nya krafter.

Lilj-an
0

Jag känner mig också hemma i skogen dofterna och lugnet , hmmm ..det är så fridfullt.

Jag var nog också troll  i tidigare liv…. är det kanske fortfarande……Flört

Ghost-rider
0

För mig är det havet och sjön som ger mig ro. Jag har tex. varit ner på botten och promenerat idag i en sjö. Jag simmar gärna året runt och paddlar kajak.

Jag var alldeles säkert säl i ett tidigare liv.Glad

lillajex
0

Havet eller vatten överhuvudtaget är det mest fridsamma man kan titta ut över. Gärna en natt med fullmånen som lyser över vattnet….

[outgrundlig]
0

Mitt råd är då att följa din önskan. Gå dit du vill gå. Själv så har jag varit inne i en period med önskan om att se/uppleva skogen och då har jag följt den ingivelsen. Jag önskar dig lycka till i dina upplevelser i skogarna för de är så lugna och fina i sig själva och ger en kraft. Säkerligen är det det du söker. Lycka till.Skrattande

Lilj-an
0

Havet är också min favoritplats älskar att simma och segla..  bara jag slipper simma med rockor..  i Turkiet simmade jag för långt ut och kom för nära en rocka, jag slänger mig på rygg för att simma ryggsim fort därifrån men hann inte långt, rockan simmade över mig så nära att den nuddade mig då blev jag riktigt skraj… skriket hörs än i Turkiet…  Skrikandes

[outgrundlig]
0

Ja gå dit du själv vill gå som sagtSkrattande

Liliella
0

hhhhhhhhh -- tack alla. Jag var nog ett troll Skrattande i mitt tidigare liv ….och även nu.

Är man född i Norrland så lär man nog vara skogstroll hela livet ….

Aldebaran
0

förmodligen  Flört

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

wolfie
0

Här behöver jag bara gå ut på balkongen o blicka ut över skogen,det ger mig frid,men mitt ute i skogen är ju så klart bäst!

Havet det drar det med,är något speciellt med vatten..

Indiania
0

Jag tycker också mycket om att vandra i skogen.Är speciellt förtjust i tallar.Vattnet ger också mycket ro, likaså fjällen som ger så mycket kraft.Med andra ord så uppskattar jag all natur.

" Var nära naturen - var när dig själv "

EmmaRJV
0

ni som tror att hon kanske var ett troll i tidigare liv och någon trodde att den fortfarande kanske var det ..Jag tror fullständigt att ni var/är det ..Jag har alltid tänkt mig själv som en hund i tidigare liv eller är fortfarande..Jag började utveckla mig när jag säkert var 7 år och trodde verkligen på vad jag själv talade till mig själv att man fortfarande är något man har varit i tidigareliv kanske måste man bara utveckla det var förs förra året som jag började tvivla på att man verkligen kunde vara ..Jag tvingar mig själv att tro på det för jag tror verkligen innerst inne att man kan vara något annat (; jag har alltså utvecklat mig i typ 6 år ! och jag hittar saker lätt ,jag har en instinkt som gör att jag hittar saker det var då jag började tro att man kunde vara hund,häst m.m jag springer snabbare nu och hittar saker ennu lättare ..det känns väldigt lättande ..Jag känner att jag skyddar mig själv. (:(a)