Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 477 ggr
Isabella85
0

Kommer det att hända igen?

Hej!

Jag drömde för ett par år sedan om att jag var i en skog (tallskog, med superhöga träd), det var mitt i natten, månen och stjärnorna lyste klart.

Jag gick igenom skogen, men inte ensam. Tillsammans hade jag med mig min mamma och min mormor.

När vi gick där i skogen så blev det fler och fler som anslöt sig till oss, men de var bara mörka siluetter och jag kunde inte riktigt tyda hur de såg ut.

Vi tre hade kappor på oss, med huvor som täckte våra hjässor.

Vi kom till en flod som låg mitt i skogen. Vattnet var helt stilla och i floden låg det massa roddbåtar.

Nu var vi definitivt inte ensamma. En folkmassa på över hundra stycken, i alla storlekar och åldrar fanns där.

Och alla var ute efter en sak;

att få en båt.

Varför alla skulle ha en roddbåt, även jag och mitt sällskap, var tydligt. Vi ville därifrån.

Det var ingen panik. Det var ett sansat lugn över det hela, även om träffen vid floden inte var under trevliga förhållanden.

Jag har två gånger tidigare drömt om platser som senare har funnits. Och jag fick samma känsla som jag har för den här drömmen.

Vad tror ni att detta kan vara?

[asamaria]
0

Jag känner att det har med förändring att göra. En förändring i ditt liv. Kan just nu inte förklara närmare.

Choklad
0

Magi och mystik okänt land i ditt inre som växer sig högt mot ditt högre medvetande mycket starkt och med stor energi. Nedärvda talanger från urminnes tider.Fler egenskaper följer dig på din inre väg och som kommer att resa med dig på din livsväg. Du färdas i det dolda, ännu ej sedda. Du ger dig iväg för att börja ditt nya liv. Du är inte ensam….

U R us

Choklad
0

ÅÅÅ jag vill göra en tavla av din dröm…men har svårt att rita människor…Glad

U R us