God morgon 21:a april
God morgon Ön!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon alla på ÖN.
Här är det mulet och endast +4 grader.

God morgon!
Här är det mulet nu på morgonen men det gör ingenting för jag håller på och gör om i hallen. Igår slet jag ner tapeter och klädhängare så idag ska det slipas och spacklas, nya taperna ska upp, nya mattor, krokar, lampor och lite annat ska upp till sist. Det ska bli spännande att få se resultatet sen, men en ny hall känns härligt. Som det var innan var det mycket 70-tal och det vill inte jag ha :)
Önskar er alla en jättefin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God Morgon ut i etern!
Jag hadde mulet när jag satte mig vid datan, men nu skiner solen.
Elisabeht!!lycka till med ditt projekt. O det är så roligt när det är färdigt.
jag önskar er alla en bra dag.
Lena.P är jag i verkliga livet.

#3 Tack chik! Ja det är så härligt när det blir som nytt
Jag hoppas att solen tittar fram här också sen. Sonen är hemma idag, är rädd att han kan ha fått halsfluss så nu håller jag på och ringer vårdvectralen för en tid men det är ju bara upptaget där, man får hänga i luren tills man kommer fram.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon alla!Nu är jag hemma igen,kom hem i går kväll!
Lite sol här,tar det lugnt,som vanligt
Ha en fin dag alla!

Hejsan på kvällningen!
Kommer in sent som vanligt ser jag. Men skriver ändå någon rad här.
Idag har vi haft en gråkall dag. Det kom t o m en och annan snöflinga i luften ett tag på fm. Nu har vi 4 grader. Så inte är det någon värme att skryta med för tillfället.
Jag och min älste son och Ullis har varit en sväng till Örebro idag. Inhalndlat lite till det kommande barnet som min yngste son & Ullis skall ha tillsammans i slutet av Maj. Oj, så myckt gulligt det finns att titta på och svårt att låta bli att köpa. Idag köpte jag små, små mössor som de kan ta med till BB. Man ser ju ofta nu att bäbisarna har mössor på sig då de är på BB. Men tänkt så dyrt det är i vissa såna här barnaffärer. Men det finns som tur är lite på andra ställen också att köpa.
Nu är det snart bara 1 månad kvar tills babyn kommer. Och vi väntar och längtar.
Ha en bra kväll alla!