Vårhälsning!
Vilken underbar bild
Tack Ayena
Hellas
Säger som Hellas. Vilken underbar bild.
Suck, så tittar jag ut på snödrivorna här hemma…
Åh vilken vacker bild!!!! Underbart. Vilken skillnad det är på hur långt våren har kommit. Satt ute en stund och solade med vinterjackan på mig idag. Kallt som attan men solen skiner. Stora knoppar på syrenbuskarna har vi i alla fall. Bladen då menar jag som knoppar. ;)
#3 Har ni fått knoppar på Syrénen, jag som trodde att jag bodde på sydligare breddgrader än vad du gör, jag missade nog den geografilektionen tror jag.
Så vackert! Ja här i skummeslöv har vi kommit långt vad det gäller våren och knoppar..
Själv har jag suttit ute och läst i solklänning. Satt och vilade foten som jag stukade när jag spelade fotboll med min hund i lördags,ja detta var på förmiddagen innan vi cyklade iväg o åt pizza och drack vin… Detta säger mig att gamla käringar ska ej spela fotboll..

Vilken härlig bild!
Fantastisk bild - härligt - nu vet man vad man väntar på:-)
Tack!
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Det var bland det vackraste jag någonsin sett..tack för att du delade med dig! Kram Jeremina! 
Ja detta är den finaste tiden,då gröskan börjar krypa fram så försiktig och skir. Dessa körsbärsträd, vi har ganska många här ute. de är bara så vackra. Den har vi den klart gul lysnade forsythian som också står i full blom. Och påskliljor, tulpaner.Magnolierna ska också vara nästan utslagna. Vi har en trädgård fem minuters cykelväg härifrån där de har tre praktfulla magnolia. Måste dit och kolla i morgon och ha köpt nya batterier tll kameran.
Man blir alldeles lyrisk!
Nattinatt
Guuud va fint, tänk om dom kunde blomma hela sommarn, för jag tycker verkligen att körsbärsträden är så vackra när dom blommar…
Tack för den fina bilden…