Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1350 ggr
dalamormor
0

dator strul

har en längre tid haft problem med datorskärmen,den blev svart ca 1sek sen fungerade den.eftersom dator är till åren kommen så är det inte så underligt om den lägger av.men sen i fredags just som jag skulle gå i från datorn,hörs knackningar jag blev sittande och bara tittade.knackningarna varade ca 10sek,med ca 2sek mellanrum.skärmen fungerar nu utan problem.är det någon av mina nära o kära som vill mig något,eller var det bara något fel på datorn.kan någon hjälpa mig med denna gåta.TACK

[Hellas]
0

Ja det är ju bara och tacka och ta emotFlört.

Jag tror att om det var andra sidan som fixade det hela så var de där för att hjälpa dig med skärmen och ingenting annat.

dalamormor
0

ja,det blir ju billigast om de där ovan kan fixa datorn.annars hade jag funderingar om det var farfar,som busade.han tycker ju om att vara här och få ljuslågorna att fladdra.men eftersom jag sitter bredvid datorn ofta.så har jag sällan tända ljus.tänkte om han hade hittat på en ny lek.

[outgrundlig]
0

Kan vara allt möjligt men som Hellas säger, tacka och ta emot. Vi förstår inte alltid det som sker, men när vi slutar att se oss som de mest smarta i detta universum och förlitar oss på att vi har hjälp utifrån, även om vi inte förstår det, så blir vi tacksamma och slutar att förundras. Tacka och ta emotSkrattande