Aktivitet
Hej!
På mitt jobb har jag känt av en distinkt närvaro nu två gånger.
Tyvärr är det så att jag kan förnimma och se men jag kan inte kommunicera men andar, är det någon som kan känna in sig och få mer info? Vad väsendet vill.
Det verkar som om anden vill ha kontakt eftersom jag känner en så påtaglig närvaro..
Alternativt att få tips om hur jag kan få fram info själv :)
Hoppas på en bra diskussion
Jag sätter denna off topic då jag inte är säker på vilken ämnesgrupp den borde hamna i, flytta gärna om den passar in någon annanstans.
Det bästa är nog att du söker upp ett medium som kan hjälpa dig. Annars är Meditation bra. I den kan du finna svar. Jag ser i alla fall att det är en kvinna som vill ha din uppmärksamhet. Känner en väldigt stark samhörighet er emmellan. Tror att hon vill tala om att hon finns för dig, men också förmedla något till dig som stärker dig. Ser gröna växter eller en grön trädgård omkring henne samt något rött. Kan vara ett hus, en bil eller en annan sak av något slag.
Kram Åsa
Om du är i den situation du berättar om kan du prova och fråga med din tanke, enkla saker, om inte det går prova och tänk kan du visa mig en bild, eller kan du visa något annat. Efter en fråga känn på det du frågat om, och det som kommer kan vara av symbolisk art, och ingen mer än du själv är avsedd att tolka det som kommer, lycka till
Jag håller med Sven, be om att få informationen på ett annat sätt.
Be att personen visar sig på ett sådant sätt som du kan förstå.
Sedan gäller det att hänga med i svängarna, känner du något i din kropp rent fysiskt, eller kanske blir du emotionell på något vis eller kanske kommer det bilder i ditt inre.
Vi kommunicerar inte alltid genom att höra en röst utan rösten kan komma som en tanke.
Kram Hellas

väldigt bra saker, tack!
Min undran är såklart detta: Eftersom detta sker på mitt jobb där det kan vara svårt att ta tiden att stanna upp - det är stressigt här allt som oftast, kan man meditera över detta hemma i lugn och ro? Eller måste man göra detta när man känner närvaron?
asamaria - i det du kände av ger mig en ganska tydlig hint om vem detta kan vara..
vi har en hel del aktivitet här men denna var annorlunda jämfört med det.
Tack för responsen!!
Du kan få kontakt även när du sitter hemma, det går väldigt bra och är att föredra eftersom det då blir du själv som bestämmer när du vill ha kontakt.
Jag tycker att man verkligen ska jobba med att vara "avstängd" när man är på sitt arbete.
Det är vi själva som ska bestämma när vi vill ha kontakt med andra sidan.
Troligen går du omkring och är lite halvöppen ibland och då passar de på, speciellt de som kanske månar om dig.

vad bra!
Jag har generellt svårt att slappna av, vet inte om det hänger ihop med öppenheten, men det är en del som pågår innanför pannbenet :)
När jag var yngre var jag förmodlingen vidöppen jämnt vilket gjorde att jag till slut kände mig identitetslös. Jag har en bit kvar att jobba med.
tack för ditt svar :)
Nu ser jag kvinnan. Ljust eller vitt papiljottat hår, lite avlångt huvud, med glasögon, mörka bågar, ler, ljusblå klänning. Medellängd, lite rundhylt kanske. Hon står franför en falufärgad stuga med mysig trädgård runt. Hon är mycket kärleksfull. Hon vill att du ska ta vara på dig.
Kram Åsa

Tack alla ni tre för bra svar!
Jag tar det till mig och hoppas på att det reder ut sig mer :)
Ha en underbar vårkväll!
Berätta hur det går, vi är ju av det nyfikna slaget vet du