hjälp...
Idag har vi fått det sorgliga beskedet…
I januari fick min systers sambo reda på att han har cancer. Han har tumörer i tunntarmen och i levern. Idag fick de beskedet att läkarna inte kan göra något. Levern är i för dåligt skick och den friska delen har fått en sjukdom som har gett honom skrumplever. Med cellgift kan han leva i högst ett till två år till.
Vi vägrar att ge upp! Han är bara 40 år och har två barn. Är det någon som vet några alternativ mediciner?
Tack snälla för er hjälp…
Dystra kramar från Lenha 
Hej vad Hemskt verkligen Jag vet inte hoppas verkligen någon annan svarar som vet något
Jag skickar styrkekramar till familjen och om du vill kan du pm:a mig så ska jag berätta en sak…..kram Jeremina!

Men fy vad jobbigt! Jag hoppas att det ändå ska gå bra, har själv sett under ske. Jag vet inget alternativ men mitt råd är att du går in på sajten Alternativbehandlingar iFokus så kanske fler där vet mer.
Jag kan berätta om en släkting till mig där tankens kraft gjorde det omöjliga möjligt. Hon fick cancer i början på 80-talet och hade 6 månader kvar att leva, då bestämde hon sig för att göra massor av sånt hon ville så hon tog körkort och åkte genom hela Sverige med sin 5-åriga son, dom åkte utomlands och besökte dom platser hon alltid velat sett. Hon var alltid glad och positiv. Läkarna var förbryllade men sa till henne att det var tack vare hennes positivitet och glada humör som gjorde att hon levde i 15 år till.
Kramar till er alla berörda!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Precis vad jag skrivit till Lenha i pm plus lite till i alternativ väg…tanken och glädjen samt kärleken till sin partner, barn och deras kärlek tillbaka…Kramar i dag igen!

Så sorgligt Lenha. Tröstkramar till dig och familjen. Du har fått bra råd ovan och kanske finns det någon bra alternativbehandling. Det är viktigt tror jag att hålla humöret uppe och ha roligt. Skratta mycket. Det är nog inte lätt förstås för den som är drabbad, men det kan ju hjälpa. Som Elisabeth skrev ovan.
Kramar

Hej!
Jag har också sett på nära håll hur positivitet kan hålla en vid liv. Men det kan säkert vara jättesvårt. Många kramar till er!!!
/ Anna-Karin

Åh va hemskt!Många tröstekramar till er!

Detta gjorde ont att läsa! Vad hemskt.
Skickar massa styrka!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Håll modet uppe och försök utnyttja dem sista två åren så gott det går Ska tänka på er, Så Himla sorgligt speciellt med två barn som kommer få det så svårt när deras pappa är död
Men pappan kommer till himmlen o ska få leva livet som de ska levas Får vi hoppas
*Varma Tröstkramar*
Lenha styrkekramar till er.
Marina

Tack för er omtanke och stöd…
Ni är så otroligt fina och betyder väldigt mycket för mig.
Under kan ske. Det är inte alltid så lätt att vara positiv i en sådan här situation. Jag vet att det är oerhört viktigt. Jag ber att han får styrka att kämpa, att bestämma sig för att han ska övervinna cancern. Det dyker hela tiden upp nya komplikationer och som det ser ut nu har ångesten övertaget. Din historia om din släkting var så fin Elisabeth! Jag hoppas verkligen att min systers sambo hittar styrkan och sätter fart på sina tankar och gör det omöjliga möjligt.
Det är så konstigt med livet. Vissa vill leva och rycks bort alldeles för tidigt. Andra vill inte leva på grund av att livet gör för ont. Jag har just nu en av varje sort i min närmaste omgivning. Det känns bara så fruktansvärt…
Många och stora kramar till er!

nu är detta inte samma sak, men jag träffade en man för några år sen som var sjuk i Aids.
Han gjorde någon kur och drack någon slags dryck varje dag som innehöll hans egna urin. Detta gjorde han varje dag i flera månaders tid tills han lyckades bota sitt Aids…
Jag vet låter jätteflummigt, men jag kommer inte ihåg alla små detaljer. Kommer bara ihåg att han gjorde någon slags alertntiv grej som verkligen lyckades..
Tänkte bara för att ge lite hopp! Man vet ju aldrig, ibland händer ju mirakel faktiskt! Många kramar!

Tack… Det finns så mycket utanför vår vanliga sjukvård som kan hjälpa. Jag tror verkligen att så gott som ingenting är omöjligt. Det gäller bara att hitta dessa alternativa förslag.
Tack för ditt ingivande om hopp.
Kramar!
Hoppas det händer ett mirakel och allt går bra :)
Många kramar till er! :D

Jag har alltid tänkt ,att kanske är det inte medeciner som alltid gör en människa frisk ..Utan att tänka och kämpa ! Man ska tänka jag ska blir frisk ,jag ska bli frisk jag kommer bli frisk ,när alla i min familj var magsjuka tänkte jag jag tänker inte blir sjuk,jag SKA inte bli sjuk..Och det funkade jag blev aldrig magsjuk jag klarade mig (: den som har en dödsjukdom den ska man gå fram till och säga ,,Du kommer klara dig bara du kämpar jag hjälper dig att kämpa framåt ! dock kanske man aldrig behöver säga det med ord utan bara hålla dens hand och tänka ..Kraften kan gör alla fria ! Jag hoppas ni förstår vad jag menar ..Kanske är jag bara 13 år men jag tänker hela tiden på människor som e sjuka hur dom kan bli friska ,jag vill hjälpa folk ..Kanske nite som läkare då jag inte klarar av att se sånt ..Men jag vill bli någon slags sykolog när jag blir stor :)

Skickar styrkekramar och hoppas att det som synes omöjligt blir verklighet! Under och mirakel sker!