konstig dröm
drömde om att jag flyttade och där i lägenheten så fanns det jordgolv på toaletten
annars såg det ut som en helt vanlig lägenhet. Träffade också en man där som jag blev förälskad i, vet precis vem mannen är för han finns i verkligheten men ingen som jag brukar umgås med eller som jag ens känt attraktion för tidigare. Det stod 3 jättekonstiga blommor på balkongen, höga såg nästan ut som vass fast med jättetjocka stammar. en mansperson säger i min dröm att de kommer börja lukta jätteilla. Det är en konstig dröm, som hoppar mellan olika situtationer, för i nästa sekund så ska jag och min son åka flygplan (jag som är superrädd för flygplan i verkliga livet) 
det var jättelänge sen som jag minns vad jag drömde för någonting, hjälp mig att tolka den här drömmen, snälla. för jag blir alldeles brydd. vad är det livet vill att jag ska förändra nu?

jag kanske inte är jätte bra på sånt här men samma sak har hänt mig ,att jag inte kommit i håg vad jag drömt på länge sen har jag kommit ihåg efter en natt¨..Kanske vill livet förändra något eller så är det något Tecken på nått som kommer hända,kanske något stort eller litet det vet man inte …Mer en så vågar jag inte säga för dock var det bara en gissning också (: hoppas det löser sig för dig som jag brukar säga ,allt löser sig efter tiden och sanningen