God morgon lördag
Här strålar solen med sitt livsljus, morgonen är klar och kall. Fy när solen skiner på detta vis, ser fönstren ut att behöva en genomgång. Men lite bakslag får man tåla, det är ju våååår. Går ut och njuter en stund.

Godmorgon!!! Sol men kyligt i skåne..Varit frost i natt..Glömt att ta in ett par av mina frostkänsliga växter,så det är nog ajöss med dom..(Ingen bra start på dagen.).MEN,man får väl se till att starta om sig..No big deal…egentligen..Önskar alla en riktigt bra dag!

God morgon!Sol även här!
Ha en fin lördag!
God morgon
även här är det sol 
Godmorgon! Soligt och fågelkvitter från Göteborgshållet. Fast jag sitter nog inne med mitt morgon the, solen har inte hunnnit värma upp den kalla luften.
Godmorgon sven och alla andra här på ön
idag är det strålande sol hela 8 grader nu men det blir varmare senare.
Först ska jag tvätta sen iväg till stugan och rensa bort resten av ogräset där, Städa och ha mig så jag kan flytta dit nästa vecka.
Sen har jag en hel orkester i mitt högra öra. Jösses vad det låter, brusar och susar med alla des toner. jag har öroninflammation för första gången, 
God morgon, är ute skiner solen.
Frost har vi nog inte haft i Lund, jag var ute vid 6:00 och då verkade det åtminstone vara några plusgrader.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon!
Är hemma i norr igen och det märks på tempratueren, här har vi solsken och 0-gradigt, det är inte mycket snö som ska smälta bort nu så en del försvinner nog idag om det blir varmare. Jag har jobb idag ett par timmar på eftermiddan med övrig tid ska jag bara njuta av solen.
Önskar alla en jättefin lördag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon! Här är det blå fin himmel och solsken, så härligt! Idag ska jag städa och fixa här hemma, tvätta fönstrena är ett prio iallafall.. sen får man se vad som händer senare..
Önskar er alla en härlig dag!
Kram
God morgon!
Här skiner solen och jag är ledig idag. Ska fara in till byn alldeles strax och köpa en present till min mor. Hon fyller 75 på tisdag men vi ska fira henne idag. Min bror ska fixa Thailändskt mat för mamma och han har nyss kommit hem därifrån.
Sedan ska han hjälpa mig med min dator virusskyddet är föråldrat och andra inställningar krånglar.Han är datatekniker så det går fortare när han gör något men han förklarar alltid i så svåra termer att jag inte begriper, lätt för honom men inte mig.
Ha en trevlig helg/tatsu

God förmiddag alla på ÖN!
Soligt men lite kylig blåst här i Örebro, ska iallafall fixa matsäck och ta en skogstur med kameran.
Ha en fin lördag vänner och var rädda om er i vårvädret
Hej hej!
Här strålar solen, underbart! Just nu håller jag på att tvätta och sedan vid 14.00 så ska jag och min sambo bort på middag. När jag kommer hem igen sedan så ska jag fortsätta att tvätta.. har ett helt berg.
Plugga ska jag göra oxå senare.
Ha det gott allesammans!!

..nu har luften värmts upp i skåneland,av den härliga solen..mmmm
Tror mina växter överlevde.Var nog inte frost ngn längre tid i natt/morse..
Tar nog ett tag i trädgården i dag..Finns "lite" av varje att göra.
God eftermiddag - solsken men kallblåst!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

God Kväll säger jag på en morgontråd..
Vi har haft stålade sol här idag, men det har blåst kalla vindar. Just nu är det 0 grader, så det kan nog bli frost i natt.
Har tagit en lugn dag idag. Vilat och sovit på em, kände att min kropp behövde det idag.
Hoppas vi får lite varmare väder i morgon. Vi blev väl lite bortskämda under påsken, då det ju var ett helt underbart väder. Men som sagt, solen och skinit på oss idag och det är ju gott nog det.
Jag får säga God Natt för i kväll nu..