Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1631 ggr
Fialotta2
0

Snurrig klocka

Min sons familj var i ett hus som tillhörde en äldre släkting och fick uppleva ett antal fenomen.

En av klockorna började snurra som besatt, fast att batteriet är slut. Fotsteg på olika våningar i huset trots att det var bara de i huset. samt ljudet av en kamin som inte finns i huset längre. De hade också en känsla av att de inte var ensammen i huset. Håret i nacken och ryggen på min son stod rätt ut, medan han var i huset.

Barnbarnet (dryga 2 år och smart) såg en ande som kom ner från en trapp och gick emot dem. Barnbarnet blev blyg och gömde sig som han brukar när han blir blyg. Vi visade ett foto av mannen för barnbarnet och han bekräftade att det var mannen. Barnbarnet har inte träffat mannen sen han var riktigt liten, så han kan inte ha något minne av honom.

Min son tyckte sig se personen som har bott i huset genom fönstret då de kom till huset. Anden sa inget och ingen av de som var med om det komihåg att fråga vad han ville.

Vad vi inte förstår är vad anden vill. Om han skulle visa vad han kan göra nu när han är på andra sidan eller om han ville skrämma bort dem från huset. Än har jag inte fått något svar om det från andra sidan.

[outgrundlig]
0

Jag tror anden ville säga något till någon. Han visade vad han kunde för att visa att han är där och ville ge någon ett budskap. Han ville inte skrämma. Kanske du skall åka dit själv för att få kontakten med honom. Om inte så ta kontakt med ett medium.

Lycka tillSkrattande

Fialotta2
0

#1 Det kan hända att det har med en klocka att göra i och med att det klocka uppförde sig konstigt. Dock inte den klocka som fick snurren.

[outgrundlig]
0

Vad menar du? Klockan? Har det med budskapet att göra eller vad? Jag svarade på dina frågor ovan och ingen fråga fanns med någon klocka?

Andar påkallar vår uppmärksamhet med hjälp av att få fram ljud etc så att vi reagerar på att något händer. Vare sig det är klocka 1 eller klocka 2. Han ville få fram ett budskap, så enkelt är det. Åk dit och lyssna in eller tillkalla ett professionellt Medium.

Lycka tillSkrattande

Fialotta2
0

Oj vad du tog illa upp. Det var inte meningen. Det verkar som jag slutar vara på den här sajten för det är så stingsligt här numera.

[outgrundlig]
0

Ställer du frågor så svarar jagSkrattande

Men ställer du andra frågor mitt upp i allt så undrar ju jag vem du är egentligenSkrattande

Jag trodde ju att du skulle förstå mina svar på dina frågor och kanske åka dit, testa, eller kontakta ett medium för vidare hjälp.

Men istället så frågar du om en klocka nr. 2? Vilken klocka? Svara på det så kanske jag kan guida dig vidareSkrattande

Stingslig? vem är det?Skrattande