Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1171 ggr
Gutetjejen
0

Rädd!!!!

I nättras när jag hade lagt mig, så vid ungefär halv tolv så hörde jag hur det var tunga fotsteg i trappan precis brevid det rum jag sover i (pgr av snarkningar) men jag hörde bara två steg o sen hur det stannade till. Efter ett tag hörde jag hur garderobsdörrar i hallen intill mitt rum (där min son sover för tillfället) öppnades och det gnisslar och låter om dom, sedan en suck och hur det knarrade i golvet. Vet att sonen brukar röra sig mycket i sömnen men han hade inte ändrat läge och maken låg i sin säng. Jag blev skraj och la mig brevid honom. Vad kan det ha varit? Någon som har några tankar eller ideer, jag kan säga att jag aldrig hört något sånt här förut.

Elisabeth-J
0

Det kan mycket väl vara en släkting eller annan närstående till dig som bara vill visa att denne finns där, kanske du behöver lite stöd och hjälp just nu i någon situation, då brukar dom visa tydligt att dom finns nära.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Gutetjejen
0

Jag har haft ständig smärta i 10 års tid och lidit mycket efter en bilolycka… igår fick jag veta att min atlaskota var ur led så den korrigerade dom med en gång så efter 1½ timme så var nacken mycket bättre, kan vrida och ha mig utan att bli illamående eller yr och slipper smärtan. Men har fortfarande väldigt ont i musklerna i kroppen. Det jag upplevde i nättras var efter denna åtgärd, vet inte om det har någon betydelse för innan var det många många år sedan jag upplevde något övernaturligt.

Hyperaktiv
0

Bli inte rädd… känn bara frid.  Någon kanske vakar över din son…

Att öppna dörrar brukar vara ganska enkelt för andar tror jag.. ett vanligt sätt att visa att dom finns.

jag får ingen kuslig känsla alls

[outgrundlig]
0

Elisabeths ord låter väldigt klokt, ta till dig detSkrattandeoch vet att du har beskydd.