Foton att läsa av!
Här kan ni medlemmar informera om att ni har foton på er egen sida som ni önskar få avlästa!
Vi lägger inte ut några bilder i den här tråden och inte heller några svar. Allt sådant sköts via den personliga sidan och via pm.
Bilderna kan läggas in som personlig bild på första sidan eller i fotoalbumet.
All lycka nu!
Morsan, Skogskraft och Elisabeth!
Kanoners ….. *ler stort*
Jättebra

det var en kanonidé!
kolla gärna mina bilder om ni vill…. ;)
Jag tycker det är jättekul att läsa av bilder och jag ser det som en liten övning för min mediala sida.
Vill någon ha en bild av sitt ansikte avläst så skriv till mig! 

Även jag skulle gärna vilja och är interesserad 

Denna tråden behöver lyftas upp
Lyfter igen

Är det någon som har sett tomtar på loftet igen, eller?

#10 Du är nog en stor tomte du fotomannen! Den största tomte vi har här på ÖN!

Jag har en bild på mig själv på min sida om någon vill testa att läsa av :)

Jag vill jättegärna att någon läser av min bild. :)
Knuffar upp

Jätta bra ide, Jag Hjälper gäran till att läsa av, om det finns någon som är intresserad!:D

Ni får jätte gärna läsa av fotot på mej som finns på min sida =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
kan ni läsa av mitt kort som finns på min första sida??
Någon får gärna försöka med kortet jag har på min press :)

Läs gärna av min bild också.
Kramar

Jag har en bild på mig som hade varit roligt om någon ville läsa av 
Yay, va roligt.

Alla som vill är välkomna att läsa av mig på fotot på min sida också :) Jag lovar att komma med feedback till alla ;)
Massa kärlek o värme!
Nån som vill testa att läsa av min katt på min personliga sida? Vore kul med ett utlåtande.
MVH Mia

Jag har inget fotoalbum på min sida. Hur fixar man det?
Jag skulle nämligen vilja att någon läser av sonens katt. Det är något fel med honom som jag inte får bukt med…
# 23 det är strul med fotoalbumet just nu så inga bilder går att ladda upp. :(

Man kan ladda upp en bild på framsidan istället :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
jag har en bild på framsidan på mig och min häst jag vill ha avläst då min häst haft lite problem , och jag också det senaste

Kanoonnn:D *ler*
jag har en katt på min sida - det vore jättekul om någon ville läsa av min älskade kisse! Jag lovar att ge feedback.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Skulle vara jättekul om nån ville läsa av mitt foto på min sida. :)
Tack i förhand :)
Putt

Putt

putt
Ville bara säga tack till alla er som låtigt mig läsa av era bilder!
Var väldigt roligt.
Testar gärna fler om någon vill!
Enda kraven jag har är att bilden ska vara på en människa, och ett tydligt ansikte, inget sudd, bara ögon, djur eller massa hår över ansiktet.
_Tydligt ansikte = lättare att läsa av.
_
Kram på er! // T.O
Vad är detta? Vad läser ni av? Kan man se hur man kommer åldras med läskiga rynokr och sånt?
#35 Jag vet inte hur andra gör, men när jag läser av så är det människans personlighet och intressen just nu. Jag kan inte se personens framtid.
Låter läskigt.
#36 Jaså, men det vet man väl redan? Det är frmtiden som är nervkittlande:)
# 38 ja, det är sant. ^^ men det är ganska roligt endå när någon kan berätta om dig fast ni aldrig träffat. Har själv fått mitt foto avläst av en här på sajten som var otroligt skicklig! Hon läste bara av mina ögon, men allt stämde i minsta detalj. :)
hej :D kan du läsa av min bild? :D
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Vadå läsa av! Vad menas med det?

Hej! På min sida har jag en bild på min hund. Är det någon som vill läsa av honom så är ni välkomna :)

På min sida finns en bild på mej om någon vill läsa av =)
_**/Mvh Anne
Hej..
Nån som vill läsa av mej på bilden på min sida? En kul grej..
MVh Mia

Nån som vill läsa av fotot på min sida? Tackar på förhand. Åsa

Har ett foto i mitt fotoalbum här på sidan på min ena hund. Vore JÄTTEtacksam om någon ville ta sig tid att läsa av honom!
EDIT: Nehepp, det var inte meningen. Bild inlagd, men borta. Nu går det inte att lägga in den igen. Fel väg att gå. Men tack ändå! :)

någon som vill läsa av min bild? =)

Är det ingen som läser av längre eller är det bara jag som trillat bort =?
ingen läser nog av :S
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

#50 Du bör få svar i din inkorg om det är någon som läser av din bild. Man lägger inte ut svaren i den här tråden utan de ska skickas personligt till den det berör.
Ha lite tålamod, du ska se att någon hjälper dig, det kan ta en stund, det är många som ber om att blir "lästa".
Håller tummarna för dig.
Mvh Åsa
Hej.
Läs gärna av mej på min sida ni som vill.
MVH Mia
Skulle vara intressant om någon ville läsa av mitt foto på min sida :)
mvh. Eden

Vad synd att ingen ville prova läsa av mitt kort på 1 månad…kanske är oläsbar vem vet haha

Puttar upp den här tråden där vi kan be om hjälp att få oss själva eller våra djur avlästa på våra personliga sidor!
All lycka!
Kramis Åsa
Jag har bilder på min hand (dock mkt streck och sånt i dom…) och jag och mina barn som ni gärna får läsa av.
Tackar på förhand.
Sedan får ni hemskt gärna läsa av bilden av mig och tvillingsyrran…
Hej!
Nån som vill läsa av mej på min bild på min sida? Vore kul och e vad man får för utlåtande….*L*
Dags att putta upp denna tråd igen!!
Ojdå, den här tåten hade jag helt missat! Ni får gärna läsa av mig, det finns en bild på min personliga sida… långt ner… Åsså finns ju förstås avataren, som är en del av samma bild.
Knuffeliknuffar igen :-)

Har en bild i mitt fotoalbum som ni gärna får läsa av =)

Jag har bilder på min sida som ni gärna får läsa av! :)
någon mer som vill läsa av min bild?? finns på min sida..
På min personliga hemsida har ni mig om ni vill öva på att läsa av:) Jag kommer att skicka feedback…

Om det är någon av er som vill läs av mig så finns jag på min sida :) har mer foton i mitt fotoalbum…

Då finns det en skåning som är nyfiken på om någon klarar av att läsa av mitt foto.
Skulle vara kul om någon klarar det!
:-)

hur menar ni läsa av? vill gärna det men va innebär det menar ni spå via kort

Puttar upp den här tråden för alla nya medlemmar!
// Åsa

NI får gärna kolla in min sida
Står till förfogande
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

vill oxå bli avläst:)

åh vad spännande… do me, do me!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Puttar upp den här tråden…..:)
Är det någon som läser av foton längre då? Jag skrev ju tidigare att jag gärna blir avläst, men har inte fått något ännu i alla fall
Lovar att ge utförlig respons på ev avläsningar…
NancyAlke Du tror inte att det beror på att du bara har speciela som får komma in på din sida.Bara en tanke..Jag har svårt för att förstå varför vissa inte har uppe sina sidor.Med som man inte vill ha kan man ju radera..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag är jättenyfiken. Skulle någon kunna läsa av mitt foto på min sida. Vore väldigt tacksam. // kram Sanna
Ps. den är lite digital bildbehandlad, jag har inte gröna ögon. Påverkas det?

jätte gärna:)
#79 Så kan det ju vara
För min del handlar låsningen om att jag har saker skrivna i min dagbok som inte är till för alla. Det är alltså lungt med folk som är aktiva här, men jag vill inte att någon som "bara springer förbi" ska kunna gå in och läsa. Detta är alltså resultatet av att jag går ut med mitt rätta namn. Känns det som du förstår bättre varför nu?
Jag hade önskat att det gick att låsa bara dagboken, men det går tyvärr inte, utan hela sidan blir låst.
Jag har också försökt lägga till så många som möjligt till mina favoriter, men annars är det bara att skicka ett pm så lägger jag till….
Jag har en bild i min fotoalbum som jag skulle vilja någon läste av.. Det är min katt som inte finns mer.
NancyAlke..Du har låst in dig totalt.Går inte att sända pm..Okej jag för står din förklaring…Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
#84Ooops
Hade full inbox… släpper in dig i vilket fall nu, vilket jag trodde att jag gjort… *virrpanna*

kan man få kort avläst?
Hej, skulle vara kul och intressant om ni läste av mitt foto. Dock inga stora förhoppningar, ni verkar ha redan fullt upp =). Men roligt erbjudande, det var snällt!

Försöker igen om inte annat för att pusha upp tråden, vill nån läsa av mitt foto så lämnar jag gärna respons, något jag altid gör annars är det ju svårt för de som övar att veta om det blir nån träff :)

nån kan ju alltid läsa av mej den som vill
Synliggör tråden igen :)

Här kommer en putt till!

Jag har lagt in tre bilder i mitt album på samma människa. hoppas någon kan ta sig tid att försöka tyda.
mvh caroline

Ville bara berätta att Zedd har lyckats tyda ett av mina foton och allt stämde!!! Om någon annan också skulle ge det ett försök så hade jag blivit sååå glad och för mig hade det blivit en bekräftelse!

*tar en kölapp* detta skulle varit jättespännande om någon kunde läsa av mig med 
Knuff
Jag är jätteny här och vill SÅ gärna ha mitt foto läst.
jag har ingen aning om hur det går till så HJÄLP mej är ni snälla.
Attolan
oj vad spännande vill åxå bli avläst tack!

händer det nåt här på denna tråd:)

*poff*
#99 Man kan inte räkna med att någon vill eller kan träna på alla foton eller önskemål.
Se det som "tur" ifall Du får hjälp.
Vill man vara säker på att att få hjälp samt om det är nödvändigt och bråttom ska man, privat, vända sig till ett medium för tidsbokning.
Kram //Hellas

hellas nej då ja har inte bråttom alls vännen
men trodde mer att tråden kanske var nere kram
!

puss på dig me:)
Hej, är det någon härinne som redan blivit avläst? Hur gick det isåfall? Vem gjorde det? Vore kul att veta, man är ju nyfiken.

ja nyfiken är man allt…skoj att man kan läsa av på ett kort

#105 Jag har fått ett av mina foton avlästa från mitt galleri och allt stämde! Jag grät ett bra tag! Känns så bra att veta att min mormor finns kvar nånstans. Det hade dock varit roligt om någon mer läste av korten i mitt galleri för då hade det blivit en enorm bekräftelse. Men jag förstår såklart att alla som inte blivit avlästa ska gå före hehe

men gud va härligt nr 107

Ni får gärna läsa av min bild på min sida, så får ni självklart respons,, 
Ny dag nya möjligheter
Nu har även jag lagt ut en bild på pres om någon vill läsa av mig :) vore jätte kul!
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

Om någon skulle tycka att det vore roligt. Så finns Det bilder på mej på min sida. Jag står till förfogande.
Välkommen att kika in. ;)
Britt-Mari
Skulle någon kunna läsa av min killes katt Shade? han är en 2 årig hankatt som är lite speciell av sej, vill veta hur han mår och kanske om någon är så pass bra på att läsa av honom, kan berätta varför han beter sej som han gör.
bilden finns i mitt fotoalbum.
Min blogg: SweGizmo.se

va kul! läs gärna av mig någon..jag kan ju försöka läsa av er jag med
kram monica
Jag vill bara meddela att jag inte längre läser av foton. Jag har fått många förfrågningar, men jag har varken tid eller ork just nu att ta itu med det. Så Förlåt alla som frågat mig, men jag kommer inte läsa av.
Kram // T.O
Knuffar upp tråden ett snäpp.
Hej
Någon som vill läsa av mig :=) PLEASE
/anne

Om det fortfarande är någon som vill läsa av så får man gärna knalla in till mig och kika på bild
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Puffar upp tråden

skulle kunna vara skoj o se vad ni får ut av min bild jag har,ögat är juh själens spegel ;) men om ni vill så kan jag lägga ett ansikts foto men då kan ni skriva ett brev :D
Ja, mig får ni då gärna läsa av. Fast jag vill helst skicka kort direkt till dig som vill läsa av. Är väl fortfarande en liten fegis på nätet.
Var rädda om varandra
*Putt*
Kan tillägga att jag läst av en del foton, men bara när dom ligger här… blir så väldigt många såna trådar annars…

#126# du får gärna läsa av mitt kort om du har tid
Puff
Påpekar återigen att det är fritt fram att läsa av mitt foto, finns ett större långt ner på presentationssidan.
#127 jag är på gång 
Ni kan ju läsa av mig med om ni vill!
Har bild på min sida.

Läs gärna av mig, finns foto i mitt fotoalbum på min sida blir
för svar.

Putteliputtar upp lite….. :)
det skulle vara så spännande om någon ville läsa av min personliga bild!!!
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel

Puttar upp tråden

Blir bara glad om ngn vill läsa av min bild, som finns på min pers. sida
Kram Katarina

Om någon vill läsa av bilden på min sida så vore det intressant.
Det är bara att köra på :)

de samma säger jag… har med en bild på min sida.. INTE albumet. utan den längst ner ;) skulle vara intressant :D men svara gärna via PM :D krama
Vill någon fler pröva att läsa av mej? 
Mvh Mona
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Kolla gärna in min senaste bild i min dagbok! Den blev väldigt skum… Jag hade lite tråkigt och satt och fotade…
Kramen
Många Goa Kramar
Annisangel
Hej, jag blir gärna avläst, har några foton på mig i fotoalbumet….
kramar

Tråkigt att ingen vill läsa av mina bilder:-(
Knuff

fotot var på mig….

#146 Hon var vekligen lik dig så jag tror det är din mamma? Eller syster? :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Kan man se sjukdomar genom att läsa av ett foto? I.s.f. vore jag väldigt tacksam om någon kunde läsa av fotot på mej i mitt album.
Jag har haft feber 3 gånger på 3 veckor och nu börjar jag bli ganska less på det här! Och den här gången är jag helt orkeslös. Det var jag senast i decembe också men då utan feber.
Jag vet att medium aldrig pratar/berättar om sjukdomar men jag skulle vara sååå tacksam om någon kunde försöka.
jag har 2 bilder i mitt fotoalbum, kostar det nåt att få det avläst? hur läser man av ett foto?kram

Om någon vill träna på att läsa av djur så kan ni göra det på min katt Vilda Matilda. Idag mår hon bra men inte för några år sedan.
Hmm….kanske jag skulle ha ordnat en gissningstråd ist.?
Jag har foto på min sida ni gärna får läsa av om ni vill.
Puffar upp

Hej på er!
Jag har ett kort på min sida om någon skulle vilja läsa av en för närvarande vilsen själ

HEJ SKULLE BLI GLAD OM NÅN VILL LÄSA AV MIG PÅ MITT FOTO

*puttputt*
Ni får ochså jätte gärna läsa av mitt foto om ni vill.

Fortfarande ingen som läst av mitt foto (finns högst upp i presentationen). Hoppas att någon vill testa läsa av mig, jag lovar att ge respons.
_**/Mvh Anne

*puttar upp tråden så den inte försvinner*
Ja om ni vill öva på mej med är det bara att testa:) vore kul.. kramar//jessica
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/
*160 Vad duktig du är! Önskar jag hade förmågan! Det är ju fantastiskt att kunna läsa av genom ett foto så där! INGEN som läst av mig förr, har beskrivit mig så bra som du!
Oj såg först nu att man inte skulle lägga upp fotot här på tråden. URSÄKTA MIG!!! Det var inte meningen!

#163 Ingen fara på taket! Kul att du blev nöjd.
Kram Maria
Hej helt ny här, blir så nyfiken på detta med övernaturligt…Har själv ingen förmåga, men skulle vilja ha…
Ser att vissa här kan läsa av bilder på människor å djur….På min presentation finns en bild av mig å i mitt album finns bilder på tre älskade katter..Känner någon för att läsa av mig å min underbara katter…Tack på förhand/Kram
hejhej jag vill gärna att någon läser av bilden jag har på mig själv på min sida=)

Någon som skulle kunna tänka sig att läsa av den nionde bilden som jag har i mitt fotoalbum? ^^'''

Nu när jag äntligen har en bild på min sida så kan jag vara försöksperson om någon är intresserad.
Tar också tacksamt emot en avläsning av min bild.

Hejsan!
Jag undrar om någon skulle vilja vara jättegullig och läsa av min häst? PMa mig isåfall, så fixar jag med bilder :)
Mvh
Norah
Puffar fram denna tråd.

skulle bli glad om någon vill läsa av min dotter som finns på min förstasida. har lite funderingar kring henne …
Jag är gärna träningsobjekt! :)

hej jag vill gärna bli avläst=)
Hej blir gärna avläst , har bild på min sida .
Fasst tyvärr verkar det som folk har presis som jag mer intresse att bli avlästa en och läsa av.
hejsan! ja vill gärna bli avläst!! har foto på min pres :) kramar
Zabeth
När tid finns och lusten eller orken kommer, så kan någon kanske läsa av mig med….tack och kram på förhand….
#173 Har gjort ett försök på din dotter nu!!!!
Puss
Många Goa Kramar
Annisangel

Hejsan!
Jag vill gärna bli avläst har detta kort i presentationen är det okay med det fotot?
Kramelikramar

Jag vill gärna att någon läser av mig. Min bild finns i fotoalbumet
kram

gyllenehjartljuset svårt och se din bild då du begränsat din sida *S*

Fixat, alla kan se min sida nu

Ni får gärna läsa av mig :)
Pm så får ni bilder!
Jag fnular lite på om det kan vara så att min son har besök?
Ofta så vaknar han vid samma tid på natten utan anledning, de nätter han sover med mig på mitt rum så är alla katterna som bortblåsta, fast de ligger klistrade på mig i vanliga fall.
ibland på nätterna så "tittar" han på något som jag inte kan se, samt att han har nämt att han har en tomte på sitt rum.
Han säger ofta att det är spöken på olika platser i vårt hem, och han blir inte nöjd förräns jag säger "kan alla spöken gå härifrån nu!"
Jag vet inte hur man lägger in bilder i fotoalbumet, så jag länkar en bild på hans rum ifrån min hemsida.
observera att det är vääääldans stökigt, så jag visar en bild som hans rum ser ut i "normala" fall. jag hinner aldrig med att fota när det är nystädat, det ser likadant ut igen på 5 min ;)
Några krav på fotot?
Jag vill gärna bli avläst vid tillfälle.

*Putteliputt*
Har en bld på mej i mitt fotoalbum som jag skulle vilja få avläst om det går för sig :)

Gör nytt försök om nån kan läsa mitt foto :)

Har ett foto av en människa som tyvärr lämnat oss väldigt hastigt, någon som tror sig vilja och kunna läsa av en sådan bild?
Mailar gärna bilden i så fall.

Ställer mej i kön… 
#4 SilverTail jag har pm:at till dig en liten reading!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Putt
Ni får gärna läsa av mig,, :) 
Ny dag nya möjligheter
Ställer gärna upp som försökskanin om det går att säga något om mig genom mitt foto. 
Har även ett foto (dock inte upplagt här) från en plats med historia om någon vill försöka läsa av det (PM:a mig, så får ni tillgång till bilden).
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Jag kan gärna vara objekt om någon vill läsa av mig……. 
Amor vincit omnia

vill oxå:)

vill oxå:)

Nr #47 och ännu inte blivit läst :( är jag oläsbar??
Vill någon läsa av min yngste son Markus? har många funderingar om hur han mår, trivs och mycket mera, bilderna finns i mitt fotoalbum.
/Mona
"Ingen är felfri"
Hade gärna också velat bli avläst!
Om någon vill träna på mig så skicka ett pm så sänder jag över ett foto på mig.
vill gärna bli avläst så om någon vill göra det så PM jag foto

Är det nån som håller på med avläsningarna längre eller har ni slutat med detta projektet?? :)

Jag skulle vilja öva mig på att läsa av någon. PM;a om ni är intresserade men glöm inte att jag är nybörjare :)

Pm.at dig, Jag har fortfarande flera bilder av en människa som lämnat jordelivet, skulle bli mycket lycklig om någon eller några, vana eller ovana ville göra ett försök!???
Vill någon läsa av mej?
"Ingen är felfri"
Pm:at dig Three senses! 

Kolla mitt album, om någon vill läsa av mig =)
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Har PM:at dej Three senses 
"Ingen är felfri"
Nån som vill ta sig an uppgiften att läsa av mig?
Bild (lite suddig tyvärr) finns i mitt fotoalbum.
Har någon lust att läsa av mig, så finns bild på min sida, presentationssidan alltså.

Blir också gärna avläst, bild finns på min personliga sida;)
Om någon finner tid & ork får ni gärna läsa av mig, lägger ut någon bild i mitt fotoalbum om jag kan lista ut hur.
Självfallet kommer jag med feedback efteråt till er som ställer upp
.
Kram Madde
Amor Vincit Omnia
Är det någon som vill läsa av mig så finns mitt foto på min sida om mig.
Kram Kerstin
Puff puff..
Amor Vincit Omnia

Jag skulle också gärna vilja få mitt foto avläst :)

Hej hej!
Den som känner sig manad får gärna prova att läsa av min bild som jag har på min sida 
Ska själv ta mig i kragen och börja göra lite sådant, men jag har inte hunnit så mycket här sedan jag blev medlem för några dagar sedan 
Ha det gott ni alla!
Hejsan!
Om någon känner för det så får ni gärna läsa av min bild :)
Jaaa, jag skulle bli jätteglad om någon vill läsa av mig
:)

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT½

Vill gärna öva att läsa av, men också att länka till andevärlden. Skriv här eller skicka mig ett pm.
Hej Tommy # 225
Har skickat svar på ditt pm så hojta gärna till när du har tid & lust att läsa av samt länka till andevärlden. Jag ställer gärna upp som din försökskanin och garanterar feedback
.
Kram Madde
Amor Vincit Omnia

Ni får gärna läsa av bilder på mig =)! vet inte riktigt hur det går till, så en förklaring av hur ni gör vore intressant =)! Men mig kan ni läsa när och hur ni vill…
Vore jätte kul
!!
Kraam Necilia 

ni får gärna läsa av bilder på mej
finns på min sida

#226 Tack Madde!
Bra du hörde av dig.
Det blir först Madde men jag tar gärna någon till sedan när jag hinner.
Kram

Skickat pm till dig tommytoe 

tommytoe jag har PM:at dig
_**/Mvh Anne
Hej Tommytoe jag har PM:at dig oxå 
Veronica

Tack för ni som skickat PM! Det kan dröja ett tag, men jag tar er efterhand även om ni inte fått svar. Bara det inte blir för många, för då kan det dröja ett tag *ler*.

tommytoe, ta den tid du behöver =)
_**/Mvh Anne
Läs gärna av mej om någon har tid och lust !
Är nyfiken på om någon få fram vissa saker :) bild finns på min presentation .

Tommy är du duktig läsa av?
Kan du se igenom mig bara på min skrift?
Pussar imassor;)
tommytoe:
Du har fått PM

Hmm..väntat sen i jan vet inte om jag bara är svårläst eller vad orsaken är att man trillar igenom gallringen…men blir väldigt glad om nån vill läsa av mitt foto och även länka till andevärlden. Ger alltid gott om feedback.

Hej! Jag skulle tycka det vore jättesnällt om någon ville läsa av ett foto på min häst. Jag är lite oroligt över att han ev har ont nånstans och skulle tycka det vore bra att få svar "från honom" eller vad man ska säga.
Bilder finns i mitt fotoalbum!

Tackar Tommytoe även här för hans avläsning
.
Amor Vincit Omnia

Jag har en bild som jag gärna skulle vilja ha avläst på min sida, har tagit bort många bilder men ska lägga upp den igen. Är en orb-bild när jag rider. Kanske nån som kan säga nåt om den?
Kram på er!
Jättekul och jag lägger in en bild i mitt fotoalbum/ kram Bappi

har laggt ut en bild nu då snälla läs av mig :)
kram

vill åxå vara med

Hejsan någon som har lust att läsa av mig på fotot på min presentation? jag skulle bli jätteglad!! skcka gärna ett pm
Kram

Jag skulle bli jätteglad om någon ville läsa av mitt foto!
Kram Eva
Någon får gärna läsa av mitt foto i albumet på min sida om någon har tid till det 
Blev visst dubbelt inlägg 
Någon får gärna läsa av mitt foto :)
Har två fotografier i mitt album som jag hemskt gärna skulle vilja få avläst, om det är någon som har lust och tid 
vore trevligt att bli avläst 
"Ingen är felfri"

Ni får väldigt gärna både läsa av mej och mitt hus!:)
oj! visste ens om denna tråden…
U R us

Den som vill får gärna läsa av mig. Skickar feedback såklart och bild finns på min sida.
Ni får gärna läsa av mig också. Det är så spännande!
Bild finns på min sida.
Någon får gärna läsa av mig, bättre foto finns på min sida. 
" Var nära naturen - var när dig själv "