Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2183 ggr
luxplyr
0

i natt drömmde jag

i natt så drömmde jag om att jag flög ett mystisk rymd skepp som jag kunde se rymd himmlen bra i.

Då var natt himmlen äppen öppen med en massa stjärnor och fallandestjärnor så det var vacert på natt himmelen, senare såg jag mystiska farkoster som såg ut som tennis bollar och en anndra mystiska farkostrar som flög omkring.

Sedan letade vi efter Zingah för han hadde gömt sig någon stans.

Vi gick ner i ett rumm där han hadde gått in, vi jag och min kopis var med mig där nere inne i rummet.

senare festade jag och min kompis och tittade på himmelen med alla rymtstjärnor på nagtt himelen som vi tykte vbar vackra,Skrattande

vi festade hela natten lång nästan.

vad betyder denna drömmer?

Då kännde vi att det var tungt att andas där inne i rummet.

sedan känndes det som om det var en tynre kännsla som trykte ned oss  vat vi käppade med luften som var jobbigt att andas ut.

vi hörde knacknigar där nere från någon ande som spökade där nere men till slut så hittade vi katten vilken tur tänkte vi då att vi hittade han.

tong
0

Ja först när jag läste din dröm så lät den väldigt fin och gemytlig,

du har kanske nyligen upptäckt något nytt, något som är glädjande om inte så kanske någon försöker säga till dig att börja med något som roar dig.

När jag läste längre ned i det du skrivit så slog det mig att…

Du vill nog ta tag i dina drömmar, förverkliga dem men du kanske känner en viss rädsla inför det men jag tror nog att det är nog det du egentligen vill, gör det där roliga som du så gärna vill och strunta i vissa rädslor.

Lycka till Carola

luxplyr
0

aa det stämmer fö nu har jag varit mycket försyld i hela vintern så nu vill jag gjöra roligasaker fast inte orkat så mycket,Skrattande

Jag tyckte med att drömmen med vva vacker.

Choklad
0

När man drömmer om aliens så betyder det främlingar. Känner du dig främmande inför dig själv? Du håller på att söka efter din plats ibland stjärnorna.Skeppet är din farkost, alltså hör du hemma bland stjärnorna..vad tror du om det?

Du har förmågan att flyga hur högt du vill, ta dig till andra världar.

Katter betyder mystik, enligt gammal tro är de en förbindelselänk mellan denna världen och andarnas/andra dimensioners världar.

Du söker och och du finner vägvisaren som är katten(mystiken) och du har din vän med dig,( kanske din guide) som du som sagt kan vara glad ihop med.

Det att du inte kunde andas kan betyda att du hade besök av en ande, de kan påverka en på det sättet ibland.

U R us

luxplyr
0

oki låtter intrresant och spänade tycker jag det kan nog med stämma för att det känndes som att jag hade besök av en ande i drömmen dåSkrattande