Orber i makro!!! =)
Såhär har ni aldrig sett Orber förrut.
Slog om till Makro på kameran. Makro är alltså en inställning som gör att du kan fota närmare saker och ting och få till skärpan bra och få med mer smådetaljer.
Såhär blev korten då. Detta första kort är det vackraste jag fick i denna veva.
Häpnadsväckande va? Hur kan damm göra detta?
Tycker det var fantastiskt vackert!
Ha en bra dag! // Pernilla
De är väldigt vackra….
U R us

Hur bar du dig åt? Såg du orben och tog en bild på den eller fotade du rakt ut i rummet och de kom med på bild?

Oerhört vackra!!
Den första ser ut som om det är två stycken små änglar ….ni vet såna där bokmärkesänglar med bara huvuden och vingar….väldigt vackert..
.
U R us
Tack! Jo jag tyckte de var oerhört vackra själv. Undrar om det finns någon där ute som vore intresserad av orb-tavlor…
För tänk vad läckert med en kamera som ger bilder med fler pixlar…
Vilka vackra Orber!!
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Vad det äm är på bilderna så är de vackra ….
Är det damm, så är de vackra korn …
I min exsambos källare spökade det verkligen …. Där tändes det ofta lampor, och dörrar öppnades och stängdes ….
Tre gånger på kort tid, så bliv lilla hunden inlåst …. Inget vind-drag där inte … då det inte fanns något fönster att öppna ….
Som pricken över i:et, så fotograferade vi också mycket Orber där … Men eftersom det var i källaren, så var det ju lite dammigt ….
Men de liknade bilderna ovan ….
Lustigt med en lite lätt dammig källare, som det samtidigt spökar i …. Vad ska man tro??
Hunden blev i a f inte rädd, men exsambon blev skraj …..
Ja jag håller fullkomligt med. Jag är inne på det spåret nu att andar eller inte så är dom vackra ändå!
Lät spännande det där med er källare! Verkligen!
Det finns så många duktiga begåvade människor här på sajterna så det är ju naturligt att tanken dyker upp att det skulle vara möjligt med en offentlig utställning av bilder , texter , filmer , och målningar som skulle ge samhället en rejäl tankeställare och kanske vinna SvD´s bragdmedalj .
De ser himla vackra ut..
Mellan snicket och snacket kanske ni vill kommentera skillnaden mellan "upptäcksorber" och "själsorber" eller "varelseorber" .