Läsa av bilder
Hej
Jag vill öva på att läsa av bilder och undrar därför om det är någon här som har en bild som jag får läsa av?
Helst en bild på en plats där ni vet historien eller en sak eller så.
Skicka isf bilden i ett pm till mig!
Vi får se hur fort jag kan skicka svar - ha inte för höga förhoppningar.
Kram // Pernilla
Ha en bra dag! // Pernilla
Vill du läsa av platser eller personen Pernilla ?
Kram Madde
Amor Vincit Omnia
Jag vill läsa av platser helst. Vad är det man kallar det, platsenergier? Jag vet inte. Men så jag får säga vad som har hänt där och ifall jag känner av någon ande o.s.v.

hej pernilla…testa och läs av bilden på ängeln på min sida..den har kommit bort och kanske kan du se vart den tagit vägen. När du har tid och om du har lust…ha en fin kväll
#3: Vad är den gjord av? Jag ser…ja jag vet inte…liksom damm. Som om det vore trasigt. är det i papper eller?
#4: Jag ser hästridning och en liten flicka som gått här ofta i sina egna tankar och fantiserat.
ok..det var något jag inte visste..stället är bredvid en begravningsplats för smådjur..det kan mycket väl vara så att någon har ridit där…flickan vet jag inte…
vi har ju två andar här som är flickor..kan vara en av dem.
U R us
Ja den här flickan är ca 12 år gammal och går med huvudet nedböjt. Cendréfärgat hår och klippt i page. Ganska spe.
Ok Pernilla..jag tror att du har sett vår "spöktjej" ..Det har hänt att jag har hört henne gnola på en sång härhemma….
U R us
#4 Choklad… Å vilken helt underbart vacker park, känner bara att det känns helt fantastiskt om man fick strosa omkring där, Värme och harmoni.
Carola
Hon verkar vara en riktig filosof den där tjejen! Söt är hon! 
Ja..vi brukar gå här och ta många fotografier ..här är lugn och ro. Man kan inte tro att vi bor på gränsen till stan. Ett litet stycke natur mitt i allt
U R us
Förlåt Pernilla
Har tydligen en förmåga att glida ifrån trådens ämne, inte min mening. /Carola
Det gör absolut ingenting Tong. 
En iakttagelse är väl aldrig fel!
Puttar upp denna