Dödskalle
Jag har drömt och fått till mig dödskallar nu ett tag. Så jag förstår att någon vill säga mig något. Jag bara undrar om någon vill skrämma mig? Isåfall är det lönlöst, för jag är inte rädd för dödskallar det minsta lilla…men jag kan inte komma på vad det kan vara de vill säga? Därför undrar jag om det finns någon som kan ge mig lite tips?
U R us
Hur menar du att du fått till dig dödskallar, dyker det bara upp som tankar hos dig? utöver att du drömmer om dem?
Själv vet jag inte alls vad det vill säga dig, döden betyder väl många gånger att man begraver det gamla och börjar på något nytt.
Ha det gott Carola
Jo.jag drömmer om en vit skrattande dödskalle som det känns som att den vill skrämmas.men jag blir ju som sagt inte rädd för den..därför jag blir lite brydd..ska inte andarna som sänder meddelandet veta om jag blir rädd eller inte? och om det kommer från mitt undermedvetna så borde väl jag själv veta om jag blir rädd?
Jo det kommer upp i bilder "innanför mina ögonlock" när jag är vaken…och det är mycet i tidningar och annat också…hmmm
U R us
Ibland kan det ju vara som så att man ideligen ser en viss sak och så börjar man tänka… konstigt vad jag springer på de och de nu för tiden. Sen rätt som det är så är det borta utan att man fått någon förklaring eller blivit varse om det fanns något buskap.
Antingen kanske det kommer något nytt i din väg eller så kommer du helt sonika sluta att fundera kring dessa "skallar"
Men ska tillägga att när jag läste ditt inlägg nu i #2
Så dök det upp en pajas i mitt huvud, kanske du kommer att få vara med om något roligt
Kram Carola
Haha…carola! Jag såg också en pajas. Blev så paff när jag sen läste längre ner i tråden att du såg en pajas! Coolt! 
Ha en bra dag! // Pernilla
ja det var coolt! Men jag får till mig att någon busar lite med mig…blir lite tveksam eftersom jag tycker så mycket om just clowner, de är så glada och busiga men gråter inuti…kanske att jag ska leka lite mer och inte ta så allvarligt på allting?
U R us
Det låter som en bra ide, saker och ting blir aldrig värre än vad man gör det till. Säkerligen väntar det dig något roligt med tanke på att pernilla med såg en pajas
kul.
Carola
Ja..hoppas något kul ska hända då…hehehe
U R us