Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 8404 ggr
anica
0

död spindels betydelse.....

det sägs ju att det betyder lycka,tur etc att drömma om spindlar…drömde för ca en mån sedan om många spindlar som hängde sig ned ifrån taket….

inatt var det dags igen,men denna gång drömde jag om endast en spindel o den var död!….

nån som vet vad det betyder att drömma om en död spindel?…

vill tillägga att det är första gången jag drömt om en död spindel,alltid tidigare har de varit levande…..

cillaj
0

Här finns en länk om drömtolkning.

http://medlem.spray.se/bettyboop1/newpage10.html

anica
0

tack för länken,men där stod bara att drömma om spindlar betyder tur mm mm,o det visste jag ju redan,men det verkar omöjligt att hitta en tolkning för döda spindlar….

lätt att tro att då drömmens betydelse blir det motsatta..el så spelar det kanske ingen roll om spindlarna lever el är döda då man drömmer om dem,utan har en o samma betydelse iaf….?

cillaj
0

Skulle tro att det är så, att det inte spelar någon roll i vilket dom lever eller är döda. Men säker är jag inte.

Choklad
0

Spindel kan betyda kreativitet, framställning av världen, eller så kan det betyda att allt är en illusion.

Negativt så kan det betyda att du känner dig fångad i ett nät, eller har du blivit lurad dit av någon?

Att spindeln är död kan betyda att du börjar om på nytt med något, eller att du har avslutat någonting, eller ska göra det.

U R us

anica
0

ja min egen tolkning är på ett ungefär det;att när jag tidigare drömde om spindlar(levande)så står de för tur el lycka,o när jag sedan drömde om den döda spindeln så vill jag iaf tro att det kan betyda att;nu är det dax,nu är väntan på lyckan/turen över/avslutad…..nu händer nåt som jag väntat på äntligen….

kan ju ha fel men får väl se inom det närmaste om min egn teori stämmer el ej:-)

Choklad
0

man ska gå på sina egna känslorGlad

U R us