God morgon 16:e april
God morgon, hoppas att ni får sol idag!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Här i skåne skiner solen :) :) :)
Ja, Lund har full sol.

Godmorgon Farwag och till er andra Öbor.
Här i E-Tuna är det en gråmulen morgon,man kan ju alltid hoppas att solen vill titta fram under dagen.
Önskar alla en fin torsdag.
God morgon alla på ÖN här skiner solen men det är kyligt bara +2 grader.

God morgon lite mulet här,men kanske blir fint senare..
Ha en bra dag alla!
God morgon alla!
Idag har det varit lika bra att jag legat kvar under täcket.För när man tittar ut SNÖAR det*usch fy* jag som tyckte det började bli vår.
Hoppas att alla får en härlig dag i vårt avlånga land hur än vädret är.
Kram/Kerstin 
God morgon!
Snö och blåst i västra Ångermanland idag!
Ha en trevlig Torsdag!
Godmorgon!
Solen skiner och det är 7 grader ute i Malmö
Ha en skön torsdag
God Morgon!
N.Halland har ett strålande väder. Med vitsippor som har slagit ut. Önskar er alla en bra dag.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här i Värmland skiner solen !
Hittade något som gjorde mej så lycklig nu på morgonen.
Hoppas det kan förgylla dagen för er med.

God morgon!
Här är det mulet just nu men så har det varit hela veckan på förmiddan och sen har solen kommit fram så det hoppas jag att den gör idag med. Läser att det snöar där jag bor, har ingen lust att åka till snön, älskar den varma våren som är här just nu, men den kommer nog snart till oss också.
Idag är det mycket som ska hinnas med, ska försöka hinna med ett besök hos frissan, jag ska besöka ett par vänner och lite annat. Tiden går så fort när man är nere på besök, skulle behöva en vecka till men det får väl bli en resa till snart, mer jobb väntar här så dom dagarna ska bokas in i almanackan :)
Önskar er alla en jättefin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God Förmiddag!
Här i Kopparberg så skiner solen nu. Det är 10 grader ute och får solen fortsätta att skina så kanske vi får en riktigt fin och varm dag.
Skall vara hos Frissan om en stund, så jag kommer snart att logga ut igen. Det skall bli så skönt at få nått gjort åt håret. Det har ju varit i väldigt dålig kondition sedan jag blev långvarigt sjuk efter mina operetioner för gallan. Men nu hoppas jag på att hon kan hjälpa mig med håret.
Sedan blir det väl en promenad under dagen skulle jag tro. Och så kommer nog min älste son hem en sväng här under dagen med.
Ha det gott alla!

# 10
Wow, vilken röst den kvinnan har. Och humoristisk är hon med. Känner att jag gillar henne.
Jag är hemma och är sjuk så jag känner mig lite småvissen just nu.
Solen skiner utanför och dagen kommer bli jättefin.
Hos mig snöar och blåser det. Var tog våren vägen?
Hu, det är kyligt nu igen, det är bara +12°C idag, men sol det har vi.
#10 Tack det förgyller verkligen dagen!.Vilken röst!