Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 525 ggr
Farwuq
0

God morgon 15:e april

God morgon Ön, ännu en dag väntar oss, hoppas den bra för er alla.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

chik
0

God Morgon du gröne drake o alla andra.

Jag önskar er en givande dag.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Kenzo
0

God morgon all på ÖN tråkigt väder här idag +6 grader och mulet.

rockygubben
0

Godmorgon alla!Det är trist väder här.Jag börjar jobbet senare idag,skönt med lite sovmorgon!

Britt-Marie
0

God Morgon!

Här har vi lite gråväder idag och inte så varmt som tidigare dagar, men det når ändå upp till 7 grader och det kanske blir bättre fram på dagen.

Jag var så trött i morse, lilla Cremis kom och kröp under täcket till mig och vi somnade av där en stund båda två. Han drömde riktigt där under täcket, det kändes för han ryckte med tassarna. Men nu har jag varit uppe sedan en stund tillbaka och har ätit min frukost och så in här på ÖN en stund. Men snart skall jag väl göra mig klar för dagen, sitter fortfarande i min mysdress. Den är så skön att gå och strosa i en stund på morgonen och förmiddagen.

Vad dagen för övrigt kommer att bjuda på vet jag inte ännu. En promenad blir det nog alla fall. Det är alltid skönt med en promenad tycker jag.

Ha en fin dag alla!

Thyra4
0

Godmorgon från ett solklart Gotland.

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här är det muet just nu men så var det igår med innan solen kikade fram, så jag hoppas få se den idag med Glad Här blir det jobb idag, först i Eskilstuna och sen i Västerås, full fart men så härligt! Glad

Önskar er alla en fin dag och positiva energier!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Marina2
0

Hej. Här är det soligt och ska bli ca 16+! Det blir en dag blandad med jobb och grillning och även ett litet fika besök hos en kompis.

Ha en underbar dag!

wolfie
0

God morgon!

Mulet i dag..så får passa på att ståda bort påsken om jag orkar i dag,börjar känna mig så pass bra igen!=)Härligt!

Vaknade i natt av att telefonen ringde,men orka ej gå upp..kollade nu vem som ringt..men det var ingen som ringt!?Skrattandevet ej vad klockan var i natt heller..

ha en bra dag vad ni än har för er!

Aldebaran
0

Hej draken och alla andra för den delen…

Mulet å har regnat lite i natt i gbg…cirka 10 grader nu…

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Hoppfull
0

Morrn Morrn!

Här lyser nu solen efter en mulen morgon… ska försöka släpa mig ut på en liten promenix tänkte jag.

Önskar alla en bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

dalamormor
0

godförmiddag regn o mulet 2pluss i Dalarna.när jag var ute på alltan,hörde jag tranor o andra sjöfåglar.hopp om en vår i allafall.

squaw
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en mulen förmidag 5+…sitter och njuter av kaffet och fågelsång..
hihi och luktar på blommorna Flört