Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 455 ggr
Farwuq
0

God morgon 14:e april

God morgon Ön!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Kenzo
0

God morgon Farwuq och alla på ÖN vilken skillnad på vädret idag +6 grader och mulet det som var så fint i helgen.

Farwuq
0

Här har vi sol och +8,1°C

solblomman47
0

Godmorgon alla!

Här är solen på väg upp och några plussgrader men i natt har det varit kallt frost på taken.

Jag är så kaffe sugen men ska fara på vård centralen och ta prover sen får jag fika morgon kaffe*s*

Ha en bra dag alla på Ön.

Roam
0

hm, här e det trist, mulet …. å så drog jag upp dotra tidigt kl 7 imorse i tron om att de va skola….. men det va studiedag idag… Gråter tur att hon va lite krasslig så jag fick ringa skolan. pinsamt *rodnar*

[GunillaF]
0

God morgon!

Solen skiner idag också. Det är helt underbart med våren!

Ha en fin dag!

chik
0

God Morgon på er!

Här har vi lite moln på himlavalvet, men jag vet att det fins en sol bakom.

Jag önskar er alla, en bra dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här i Eskilstuna är det mulet och +6 grader, hoppas att solen tittar fram sen. Det har varit mycket att göra dom här dagarna så jag har inte varit inne här på ÖN, får läsa mer sen när jag får tid. Egentligen skulle jag haft lite semester men det blir jobb hela veckan så jag får ha semester nästa vecka istället :))

Nu ska jag snart hämta Robin så vi kan åka till Tuna park, han ska köpa skor och jag ska försöka hitta lite kläder till mig själv också, får passa på nu när man är i en stad med många butiker :)

Ikväll ska jag åka till Ina och där träffa även Maiya och Hellas, det ska bli jätteroligt att få ses nu igen!

Önskar er alla en jättefin dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Britt-Marie
0

God förmiddag!

Här är det lite halvmulet väder, solen försöker sig titta igenom, men har inte orkat riktigt ännu.

Jag sitter här fortfarande i min mysdress och skall väl försöka komma i vanliga kläder snart. Men jag känner mig lite trött och seg denna morgon, så jag får skynda långsamt.

#7 Eskelstuna parken är ju en jättetrevlig park. Har varit där många gånger, både som barn och sedan med egna barn.

Önskar er alla en bra dag!

Britt-Marie

Marina2
0

Hej. Här skiner solen. Det har varit en helt underbar påskhelg.Kan säga att min näsa lyser vackert,ja utav solen!

Det har varit mycket utevistelse med grillning,cykelturer o promenader och också bara att sitta o sola o mysa.

Ha en bra dag alla.

Farwuq
0

Här i den djupa söderns land är det sol och +16,5°C.

Jane-Lyzell
0

Morn morn:-) Sol ut sol i sinne:-)

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"