För mycket bara...
Hej
Tänkte kort bara be om lite healing ifall någon vill och orkar.
Jag vet inte hur mycket mer jag orkar nu bara. Inte ens våren gör mig glad. Det som glädjer mig är smärta man kan ta på eller psykisk smärta som är liksom "avgränsad". Sånt som man kan visualisera och tänka bort. Men sån där smärta som bara flyter runt överallt och ingenstans och som bara gör allt luddigt…sån smärta orkar jag inte med och ändå är det nästan det enda jag känner!
Jag ska till kuratorn imorgon för första gången och behöver lite extra ork då för att orka öppna upp mig och liksom börja på nytt med en samtalskontakt!
Kram på er // Pernilla
Ha en bra dag! // Pernilla
Pernillaa…..Jag skickar positivenergi år dig med varmt kram. Pirkko,lino
Jag försöker sända lite healing till dig. Jag kan ju inte sånt, men ska tänka på dig i alla fall.
Kram

Jag kan inte healing men jag kan tänka på dig och Krama om dig!!
Stoooor Kram lillajex
Kan inte healing jag heller..men skickar över en go och värmande kram pernillaa. Hoppas kuratorn kan hjälpa dej en bit på vägen imorrn.
Sänder styrkekramar till dig/kram
#2 -#5 Alla kan heala. Vilken småbarnsförälder har inte blåst eller pussat det uppskrubbade barnknäet. Eller vem har inte lagt sin hand på någons panna då denne har haft huvudvärk? 
Jag skickar lite till dig senare ikväll pernilla

Ja blåst på knä har jag ju gjort o lagt handen på huvudet med men ska jag då tänka att jag typ kramar eller sänder glädje eller ? Ursäkta dum o korkad fråga men jag kan ingenting om healing..
I ens utveckling som person så verkar det som att man tar åt sig all energi från överallt. Det svåra är att se var man själv är i allt detta.
Se detta som att du utvecklas framåt i snabb fart och att du snart kommer att lära dig hur du skall hantera det. Själv vet jag inte allt om det men förstår nog lite av det du menar. Kan ha fel?
#7 Jo du kan bara det att du kanske inte har varit medveten om att du har healat då du blåst, tröstat, givit kärlek, lagt handen på det onda m.m. Allt detta är en sorts healing…
Skicka bara ut värmande, kärleksfulla och positiva energier till mottagaren. Tänk kärlek. tänk att du ville skänka stöttning, ro, värme till en god vän. Hitta det som känns rätt för dig.
Be din guide/hjälpare att vara med och lita på det du gör och ger…
"Forskare vid Sahlgrenska akademin i Göteborg tror sig ha hittat en förklaring till att en person som har ont kan känna sig bättre om någon annan ger en liten klapp.
Lätt beröring av huden, som klappar och smekningar, uppfattas av sk CT- nerver som forskarna beskriver som en "motorväg till hjärnan". De sänder signaler av välbehag även om andra nerver samtidigt sänder smärtsignaler.
Den ideala hastigheten för en smekning visade sig ligga runt tre centimeter i sekunden. Helst bör man ta en liten, kort paus mellan varje, skriver TT."
"Svt24"