Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 1379 ggr
madeilene87
0

Lisa Williams

Brukar ni kolla på programmet Lisa Williams? Hon är ett medium och programmet brukar visas i tv4 + bland annat. Jag tycker hon verkar jättebra. Hon är så äkta på något vis. Vad tycker ni om programmet?

Vet ni vart man kan få tag på böcker av henne? hittar bara engelska titlar och det är så jobbigt att läsa engelska ;)

[Pirkkolino]
0

Är det hon som lägger "mössan" på huvudet?

madeilene87
0

#1 ja det är det haha

Indiania
0

Jag tycker Lisa Williams är helt underbar!!!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Pirkkolino]
0

#2 Jag tycker också att hon är så naturlig. Hoppas att de visar hennes program igen. Boken vet jag ingenting om. Den skulle jag också läsa om det finns någonstans att köpa. Glad

madeilene87
0

#3 ja det tycker jag med :)

[Pirkkolino]
0

Hon Lisa Williams påminde mig om min dotter. Sedan hon var liten vägrade hon gå ut utan mössa. Vinter eller sommar, hon hade någorlunda mössa på sig ändå. Men, hon förstår inte själv att varför hon måste skydda huvudet speciellt i platser var det finns mkt folk. Hon är nu 21 och ännu har sina mössor i hands när hon går ut. Jag har inte sagt något till henne. Hon får luska fram saken alldeles själv. Glad

[Hellas]
0

Jättehärlig kvinna, hon har en egen hemsida med blogg som är ganska intressant och rolig att läsa

madeilene87
0

#7 åh kan du länka`? :) den skulle jag gärna läsa

millam
0

Hittar inga på svenska. Men hon verkar väldigt äkta i programmet, lite ovanligt pigg bara

[Hellas]
0
wolfie
0

Hon är helt underbar!!

Tatsu
0

Är det repriser för jag har gått och väntat på att det ska komma nya avsnitt, jag tycker att hon är en helt underbar person, sprallig glad och lite mullig. Måste kolla in hennes hemsida när jag får en stund över. Tack för tipset. Tatsu

tommytoe
0

Hon är jättebra! Har inte sett dom senaste programmen men såg henne innan.

madeilene87
0

tack för adressen :) den ska jag genast kolla in

Britt-Marie
0

Hon är verkligen bra tycker jag. Hon har en sån utsrtålng, ett energi knippe..

felixifokus
0

GladDet fanns en ruta på hemsidan där man kunde fylla i förslag på orter som borde ingå i hennes turné, så jag slog ett slag för Sverige.

Eija
0

Jag bara älskar hennes glada uppspelta energi, och denna varma kramiga tjej….och inte nog med det, hon är ju såååååååå duktig….undras om det kommer nya program om henne framöver…skulle så gärna vilja det….

Leonesse
0

Tycker att hon är alldeles fantastisk!

Det gick repriser på lördagmiddagar på TV4+, men jag tror att sista avsnittet var i lördags… Borde komma nya avsnitt snart dock.

madeilene87
0

jag hoppas på nya avsnitt snart :)

Indiania
0

Vi får hoppas på nya avsnitt, hon är bara så bra! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Jeremina]
0

Hon är helt suverän och jag hoppas det blir fler program….Glad

Mysan59
0

Jag älskar Lisa Williams! När var hur går hennes program nu?

Är det repriser eller vad?

madeilene87
0

jag såg henne på tv4+ för någon dag sedan. Har kollat igenom tvtablån för denna vecka men såg inget program :( Har ingen aning om när de börjar sända hennes program igen och jag antar att det jag såg var någon sorts repris. Håller tummarna om att det kommer fler avsnitt snart :)

JILE
0

GladJa jag tycker hennes program var så bra. Men detta att gå på folk i affärer och på stan får man göra så? Men det var ju tv så de kanske har frågat först :) Ska in på länken och läsa nu..tack

Jile

bettis69
0

Hon är kanon! så duktig och alltid så glad och positiv.

madeilene87
0

ja det har jag också undrat haha. Jag tror att hon frågar först, för personen i fråga kankse inte orkar med att få kontakt med någon anhörig eller kanske inte vill vara med i tv så jag tror att hon frågar först :)

Mysan59
0

#23 OK, tack! Jag ska ta och kolla upp det också, så jag vet när nästa omgång börjar.

madeilene87
0

så lite så :)

Lantismamman
0

Vi får alla här på forumet maila TV4´s TITTAROMBUDSMAN att dom skall visa mera Lisa Williams;-)

[Pirkkolino]
0

#29 Håller med. Henne vill jag se mera. Glad

[Hellas]
0

Jag gillar henne jag med, kanske man kan hitta de amerikanska programmen på nätet och se dem via datorn?

Wargmane
0

Lisa Williams är helt outstanding…mera jordnära och vanlig får man leta efter….ingen mediumDiva precis…Henne har jag stort förtroende för !!

strävar alltid själv med att "ta ner" allt så att ALLA kan förstå!!

jag gillar och respekterar de som jobbar på det sättet….det får bort "flumstämpeln hos folk i allmänhet!

Jag träffade Tarot -Lasse i torsdags…En stor eloge till honom…just för att han är "vanlig, jordnära och Gööörduktig!!!

Glad

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Wargmane
0

Lisa Williams är helt outstanding…mera jordnära och vanlig får man leta efter….ingen mediumDiva precis…Henne har jag stort förtroende för !!

strävar alltid själv med att "ta ner" allt så att ALLA kan förstå!!

jag gillar och respekterar de som jobbar på det sättet….det får bort "flumstämpeln hos folk i allmänhet!

Jag träffade Tarot -Lasse i torsdags…En stor eloge till honom…just för att han är "vanlig, jordnära och Gööörduktig!!!

Glad

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens