Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1441 ggr
NettanLindholm
0

Läsa av bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !
Kan ju börja med att säga att jag kan ingeting om sånt här egentligen, men tkr att det är väldigt intressant med de som kan sånt här med övernaturligt och andar och sånt.
hamnade här inne av en slump och tänkte nu fråga er en sak. Min kompis tog den här bilden på en annan kompis när de träffades för att ta lite kort. De är utanför en kyrkogård och allt var precis normalt. När de sen kollade igenom korten stannade de upp på den här bilden. Om man kollar vid hennes vänsterarm är det vitt där, som nog alla kan se (; De blev ju lite rädda för det ser ju ut som en fågel om man kollar noga och det var verkligen ingenting där när de tog korten.. Så, vad kan det vara? känner ni av ngt om vad det kan vara?
Lite skumt tyckerbåde jag och mina kompisar.

Hoppas ni kan hjälpa till :)

linhof
0

jag kan inte säga vad det är… men nog var det en fräck bild! Glad

Choklad
0

det ser ut som att det kommer ut från hennes hjärta….glädje kanske? Ni är ju på en kyrkogård, så det är ju passande med en duva…kanske någon ande som är närvarande och vill sända ett budskap om fred och lycka? Hela flickan utstrålar ju glädje

U R us

[Vargen-J]
0

Det skulle ju kunna vara hennes skyddsdjur eller nån guide som visar sej i form av en duva Glad

NettanLindholm
0

Så det visar glädje i alla fall? :)

[Hellas]
0

#4 Oavsett vad det är…vilken härlig bild, jag ler och blir jätteglad av att se den.

Javisst visar bilden ren glädje :)

MIRJAMI
0

För mig ser det ut som en duva/eller en ängel. Härlig bild!!

Cristine
0

Jättehärlig bild med mycket glädje, och det ser ut som en duva.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

solblomman47
0

Vilken härlig glad tjej bilden ger mycket glädje jag tycker det ser ut som en liten skydds ängel.Glad

NettanLindholm
0

håller med er att det ser ut som en duva eller liknande!
Tack så mycket för att ni hjälper mig med bilden!

NettanLindholm
0

känner ni av (om det nu är någon slagt skyddsduva) vem det här kan vara? Någon i hennes släkt tillexempel eller nån hon har känt eller känner ni inget sånt? :)