Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 759 ggr
Shar
0

Vägvisare

Jag ska träffa en kvinna imorron för lite guidning.

Har inte träffat henne tidigare.

Nu börjar jag tvivla, ska jag kanske bara vänta ut och se vad livet har för mej eller ska jag gå och få lite råd?

Varför blir man så velig ibland?

Undrande Shar

lykkan
0

Lyssna på vad hon har att säga…lita på magkänslan…du "vet" om det är rätt det hon berättar… Lycka till!

Berätta gärna hur det gick/Lykkan

Shar
0

Tack!

Ska ta en promenad dit och verkligen försöka ladda mej och vara med i sinnet. (magen)

Men du tror att man känner om det är rätt…det svåra är att veta hur mycket man själv ska uppge… vill ju ändå ha svar om en specifik fråga.

Jag berättar imorron eftermiddag/ Shar

lykkan
0

Om hon är ett bra medium så vet hon det utan att du berättar…

Självklart känner du om det hon säger är rätt eller fel…

Roam
0

shar…. hur gick det?

Shar
0

Hmm, vet inte riktigt hur jag ska säga men hmm.

det kändes helt enkelt sådär eller inte speciellt bra.

Jag har ju en enda önskan och det är att jag ska kunna komma vidare i livet på ett inte allt för jobbigt sätt, det jobbiga känns som om det har dragit ut på tiden.

Fick egentligen väldigt lite råd.

Ja, typ så…

Tack för att du frågar Glad

Roam
0

är dina funderingar på det mediala planet?

Shar
0

Mina (funderingar) eller önskningar är att få sålt min butik på ett smidigt sätt, har redan fått ett annat jobb, för att sen få tid och ork att utveckla mej själv mer.

Har i perioder gått nån enstaka tarotkurs och var en helgkurs i Danmark med en engelsman som jag har glömt vad han heter…

Jag har absolut en dragning och ett intresse inför det mediala men bara skrapat på ytan.

Roam
0

jag har själv kännt "tomhet" när jag funderat på det mediala. det känns ibland som att jag saknar något i mitt liv …så har jag kännt i många år.

jag hopps det löser sig med affären…den rätta tiden kommer komma. det gäller bara för dig att vara öppen.

jag har många gånger mötts med motgångar och alltid varit inställd på att det finns en orsak med att det inte funkar just nu och det har alltid slutat med att det blivit bättre.

lycka till

här i fokus finns det verkligen möjlighet att utvecklas. var försiktig med alla oseriösa bara…

kram

Shar
0

Åh, att det kan vara så skönt att höra från nån som man inte "känner", tack!

Hälsar Shar

Choklad
0

Shar….det kanske inte är läge än? Kanske du har något mer du ska göra först? Bara en tanke…

U R us

Shar
0

Åh, så kan det va men jag är såååå redo som jag kan bli :)

Men kan du se nåt jag inte kan..