God morgon 8:e april
God morgon Ön, hoppas att allt är vid det bästa!
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon!
Solen har inte visat sig på länge här i Backe, det är grått ute och inte så varmt idag men snart åker jag till varmare platser och får njuta av solen
Idag ska det bytas däck på bilen och fixa färdigt allt inför resan. Barnen har friluftsdag, dom ska ut och pimpla och spela bandy, så jag ska strax göra Robin matsäck.
Önskar er alla en fin och glad onsdag! 
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Åh, pimpla har inte jag gjort på evigheter, förutom en och annan pilsner förstås
låter helmysigt. Här har de oxå "schemabrytande aktiviteter" som det så fint heter, och en av mina skulle vara ute och spela brännboll idag.
Här är det soldis idag men det har varit minusgrader i natt. Igår var dock dottern och jag ute och plockade en stor bukett vårlök, vit- och blåsippor, svalört och andra vårblommor för att skicka till mamma i Lappland.
Ha en bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God morgon!
Här är det grått ute och lite små ruggigt.. Även fast solen va här senast igår så saknar jag den redan, känner en helt annat energi när den är här =)
Idag har jag inte så mkt planer för vad jag ska hitta på mer än att jag strax ska dra ut med vovven, tänkte ta en cykeltur förbi pappas jobb och säga hej.. 
Önskar er alla en härlig dag!
Kram

God morgon!
Här är mulet så jag ska försöka städa av i huset i dag,har fortfarande lite feber men den går neråt..Handling har heller inte blivit av,så det ska med göras i dag.Tar allt pö om pö..
Ha en bra onsdag alla!
God morgon här i Ånge är det mulet idag de lovade sol på em.
Ska fortsätta med inventeringen om en stund måste kolla post mm.
Ge mig ett tips vad man ska köpa till en som fyller 30 som inte vill ha några "onödiga" grejer som bara står och inte används.
De köper saker när de väl behöver och hon har inga intressen utöver sina barn och familj. Det är jättesvårt att komma på något, pengar ,presentkort det får bli en nödlösning. Det är min dotter som fyller år och hon förtränger att hon fyller 30 så någon fest ska hon inte ha heller.
Tacksam för tips om en present.

Kanske en upplevelse? Biljett till något kul eller biobiljetter m barnvakt (om hon har barn) presentkort på mat på en fin restaurang fick vi för ett tag sedan och var helt suveränt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Kan Spa behandling eller en choklad massage vara något? Någonting där hon kan få rå om sig själv för en stund. Ansiktsbehandling?

Godmorgon!!
Mulet här med. Regnar oxå. Tur man varit ute med hundarna redan men jag hoppas det ger sig till nästa runda.
Men det kan få regna hur mycket det vill, för jag är kär och lycklig i min nyfunne man som har allt jag kan önska mig av en karl, plus mycket mer. Dessutom är han totalt öppen för det övernaturliga, så nu kan jag vara mig själv och behöver inte ursökta mig ett dyft över mina små "förmågor".
Så livet känns sjukt bra denna morgon.
Till Tatsu: Upplevelser….Ta med henne på någon rolig utflykt eller något evenemang?? För vem vill ha skräpiga prydnadssaker som står och visar dammet i huset?? Nä fy skrutt! *S* Hitta något roligt äventyr eller liknande. Det tror jag är nåt för din dotter. Kolla in Ticnet och se om det finns något roligt där, vet ja?
Mvh Crowone

Oj så många som hann skriva in ideer medan jag skrev ihop mitt *skrattar*
Ha en jättehärlig onsdag alla glada här på ÖN.
Mvh Crowone
Tack för tipsen.
Det skulle vara roligt om det var någon konsert med Europe, det var hennes favoriter när hon var mindre. Så pass mycket att hon målade deras namn på ytterväggarna och ytterdörren på Fritids, vi fick dit och måla om.
Jag får nyhetsbrev från Ticnet ska kolla där om det är något roligt på gång.
Jag tror att hennes tjejkompisar ska ta med henne på en spa helg framöver, det ryktas om det.
Annars skulle hon behöva lite ledigt och rå om sig själv för barnen vaknar varje natt så hon får inte sova många timmar per natt.Men sover barnen hos oss kan hon inte slappna av och sova ändå (hon är tyvärr lik sin mor som också varit en hönsmamma i alla tider)
Tack snälla ni än en gång. Kram från Tatsu