Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 1561 ggr
Mads
0

Medial utveckling

De senaste månderna har min utveckling medialt kört på i full fart. Roligt, spännande men också skrämmande när man inte riktigt känner att man förstår allt som händer och kan hänga med i farten. Nu börjar jag landa och är oerhört tacksam över min förmåga men vet inte riktigt vad och hur jag ska göra med den. Ja, jag vet, det kan låta så dumt men känslan av att vara vilsen kan jag inte skaka av mig. Varför ? Nu har jag ju kommit ytterligare steget längre mot att bli och kunna vara den jag önskar vara.

Sen drömmer jag mer än någonsin och begriper mig inte på hälften av alla drömmar. Kommer ihåg dem och plitar ner dem men får inget sammanhang ändå…Kanske för att det är lite rörigt i själ och sinne just nu Glad

Jag har här på ÖN fått måmnga tips på att stänga av och skydda mig och låta saker och ting få ta sin tid och jag har verkligen inte bråttom, ska ingenstans. Men ändå drabbas jag av olustkänslor och känslan av att inte må så bra som jag icke kan finna någon kärna till.

Usch, detta blev oerhört rörigt…sorry…Skäms

Amor Vincit Omnia

Denna kommentar har tagits bort.
tong
0

Inte låter det rörig men det låter som om det är jobbigt för dig, ett steg i rätt riktning är väl att du tar upp och pratar om det… precis som du nu gör. Tror för egen del att det kan vara en omkastande omställning då man utvecklas, man ska växa in i det man lärt sig och finna sig trygg där.

För egen del så drömmer jag också väldigt mycket just nu skriver också ner mina drömmar i hopp om att kunna minnas och bearbeta dom bättre.

Önskar dig allt gott och en gladpåsk. Carola

Mads
0

Tack & detsamma Carola.

Jag skriver också ofta ner mina drömmar men har för ett tag slutat för jag förstår ändå inte dem Obestämd

Kram

Amor Vincit Omnia

Elisabeth-J
0

Du gör ett jättebra jobb i din utveckling och det låter inte alls rörigt Glad

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Får jag fråga.. Vad menas till största del Medial Utveckling? Innebär det bara kontakten med andevärlden eller är det mer?

Elisabeth-J
0

#5 Det är inte bara kontakter med andevärlden, det är så mycket mer och det största är ju den personliga utvecklingen, om man inte gör den så utvecklas man inte heller medialt, båda bör utvecklas paralellt för att det ena ska följa det andra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

#6 Okej.. Jo att personlig utveckling ingår vet jag ju, tänkte mer på bara ordet Medial i Utvecklingen.. Invecklat..

Mads
0

Tack för ditt svar Elisabeth, när man ska försöka sätta ord på det känns det så rörigt och obegripligt för någon annan än en själv Glad

Soffe: Det jag menade med mitt val av titel på tråden är väl just det att jag just nu utvecklats mycket både som person/människa men också vad gäller min mediala förmåga och det är väl just den som jag kan känna att jag här på ÖN kan behöva lite tips och råd från alla kloka att få styr på. Min utveckling i övrigt går ju också hand i hand med min medialitet. Själ, hjärta och andlighet/medialitet hänger ju allt ihop.

Just nu känner jag av mycket mer än tidigare, får mycket mer kontakt med andevärlden osv och då tillden grad att jag inte alltid vet var jag ska göra av och med allt. Jag vill ju på ett bra sätt kunna använda min förmåga för att hjälpa, stötta och vägleda även om jag inte arbetar som medium. Har jag nu fått och lyckats utveckla min gåva ska jag ju inte sitta och hålla den för mig själv känner jag Flört

Kramar

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

#8 Tack för bra svar Maddis Kyss Kraaam! Glad för din skull Flört

Mads
0

puffar lite

Amor Vincit Omnia

skrult
0

Hej Mads!

Förstår vad du menar,med mig händer det oxå mycket med just nu.. Jag är så ivrig, läser o läser allt jag kommer över..både böcker,artiklar här och alla trådar. Utvecklas personligt mycket nu och beundras över hur "stort" livet är här och på andra sidan. Har länge haft det mediala med mig och nu har det stannat upp lite,tror att jag måste utvecklas mer personligt innan jag går vidare med det mediala. Känner att jag måste lära mig mer och att andevärlden vill det. Men jag drömmer desto mer nu,och som du säger så förstår  jag inte vad allt betyder. Genom Meditation kommer jag "nära kärnan"- Känner ett stort lugn o tillit till framtiden. Glad

Marina2
0

Glad för din skull Mads. Lycka till!

Kram/Marina