God morgon 9:e april
God morgon, det har hunnit bli skärtorsdag, jag önskar er en glad påsk.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God Morgon på er alla ut i etern!
God Morgon du snälle drake.O ha en trevlig skärtorsdag själv.
Jag önskar er, som skall ut i det blå i dag ta det lugnt så alla kommer fram..O vi som skall till Blå Kulla håll till höger o ingen bus körning.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Go morron go morron ….Ha en härlig helg!!
God morgon har liksom tänkt på det där med blåkulla, när kärringarna är där får väl gubbarna ta en kvast skafts vals.

Godmorgon och Glad Påsk alla!
Idag och resten av påsken är det ledigt för mig, härlig samvaro med naturen, familjen och vänner väntar. Hääärligt!
Ge något riktigt kul till någon annan i påskägget iår!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
God morgon…
Idag blir det till att städa lite..Sedan ikväll kommer mina föräldrar som man inte har träffat på ett tag ska bli så kul:D…
Hoppas ni får en underbar påsk..
Kramar jessica
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA
Har nu trimmat snabeldraken och packat kaffekannan och katten är på plats.Nu sticker jag…
God morgon. Här skiner solen och vi har gått en lång skogsrunda,härligt!
Nu återstår lite jobb,sen blir det en cykeltur till Båstad,ska nog ta med mig en öl och dricka på hemvägen,mysigt. sätter mig då vid vattnet o bara njuter.
GLAD PÅSK

God Morgon!
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA HÄR PÅ ÖN!
Idag har vi grått väder, det är + 4 grader bara, men det kanske blir bättre. Hoppas vi får mycket sol under helgen här, då många är lediga och skulle kunna nyttja sin ledighet av lite solsken. Vi får hoppas och hålla tummarna för att solen tittar fram.
Idag skulle min älskade lilla katt Gose fyllt 20 år om han fått leva. Han blev nästan 16 år innan han gick över till katthimlen. Jag skall tända ett ljus för honom idag/kväll.
Och på Påskafton så är det 3 år sedan min mamma somnade in och gick över till andra sidan. Tiden går, men det känns ändå lite extra svårt så här vid årsdagar.
Jag sitter här fortfarande i morgonrocken och har lite svårt att komma igång denna morgon som redan gått över i förmiddag. Men nu skall jag snart göra ett ryck, komma in i duschen så piggnar jag nog till lite.
Ha det gott alla Ö-Bor och så önksar jag er än en gång en riktigt fin Påskhelg.
Blir nog inte att jag är inne så mycket här under Påsken nu. Kanske tittar in lite då och då. Vi får se hur det blir.
B-M
Här i djupa södern råder sol och +13,2°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland