Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 655 ggr
Jennay
0

Blir så ledsen...

…på folk som inte kan respektera andra individer.

Vet att det egentligen inte behövs ännu en tråd i ämnet,men kan bara inte låta bli när jag ser att folk lämnar ÖN i ren ledsamhet och frustration.  

Jag hör verkligen inte till de som skriver särskilt ofta här,men jag är inne å läser en hel del kan jag säga. Den sista tiden har varit förskräcklig, vart tog all respekt vägen? Det verkar,tack och lov, ändå finnas många gamla (och nyare) "trotjänare" kvar.

Häng kvar snälla ni, så att vi inte förlorar hoppet om ÖN !

Stor kram till er alla Glad

Britt-Marie
0

Håller med dig som lagt in tråden.

[Hellas]
0

Fast så farligt är det ju inte, av flera tusen medlemmar så är kanske kanske 10 som upprörs, de flesta andra tittar på och skakar på huvudet.
Jag hoppas att vi kan lirka tillbaka de som idag inte finns med oss, kanske med lite choklad och glass Kyss.

Många påskkramar
Hellas som snart reser till Blåkulla

Katitzi
0

hihi choklad och glass lät gott ;)

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Happyspirit
0

Nu ska vi ju snart åka till blåkulla hela högen. Inte vara ledsen nu!Skrattande Kom igen Jenny häng på till blåkulla på tråden. *ler stort och lockande* haha!

Kramis

Britt-Marie
0

Som någon skriver här så finns alltid en liten klick som kanske vill ha roligt på fel sätt och till andras bekostnad. Vi får tänka posetivt, att det finns ju så många jättefina människor här ändå.

Mysan59
0

Jag tycker inte heller det var så farligt. Nu kanske det blir en ny sajt på kuppen. Flört

Rocktjejen
0

saken är väl den att vi är olika känsliga..en människa som kankse inte mår bra i sig själv kan vara otroligt känslig för minsta lilla turbulens i dennes liv..jag sluta att läsa tråden till slut så jag såg inte vad som skrevs det sista..men jag mycket väl förstå om man vill avsluta sitt medlemskap här precis som på alla andra sajter det oroligt.

Kram Eva

christine79
0

Jag tänker hänga kvar här så länge jag bara kan. Ni kan vara lugna. Ingen kan skrämma iväg mig härifrån än på långa vägar.

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Fialotta2
0

Jag kommer att hänga kvar, även om jag inte skriver så ofta. Jag läser det som intresserar mig och hoppar över det som inte intresserar mig. På så sätt spar jag energi. För tillfället är min energinivå läg.

stina63
0

Men vi är kvar här och här är så många medlemar. Häng med på blåkulla där kommer vi har jätteskoj.

Kramis

Mysan59
0

Men sen är man ju själv olika känslig, olika dagar.

Ibland tar man allt med ro och småskrattar bara, ibland går man i taket av det minsta lilla.

Åtminstone är jag sån…