Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 676 ggr
Choklad
0

Godis

Nu så här inför påsk så undrar jag vilket som är ert favoritgodis? Mitt är de där små chokladpåskäggen i glansigt papper..Tungan ute Eller ni kanske hellre har någon favoriträtt ? Min är äggen med majonnäs och sill.

Hur firar ni påsken? har ni någon speciell tradition?

U R us

Soffe
0

Ja chokladäggen är väldigt goda då jag älskar choklad :-) Vet inte än vad det blir för mat på bordet i helgen, återstår o se :-)

Happyspirit
0

Oh, Mat. Ägg givetvis för min del. Ägg med räkor på och majonäs stenbitsrom och dill. Mums. Sill och potatis, Jansson, och gravad lax!!!Skrattande

Choklad när det gäller godisdelen. Är favoriten…tror jag fast jag gillar nog allt godis.

De där små marsipan kycklingarna är underbart söta. Dem blir jag väldigt glad av att se, och min dotter med.Skrattande

Choklad
0

O nu blir jag sugen på allt gott…Är det någon som brukar måla sina ägg? Jag kommer ihåg när barnen var små. hur fint de målade..och sedan ville man knappt äta upp äggen…

U R us

tong
0

Jag är inte så jätte förtjust i godis men en och annan choklad bit slinker väl ner. Där i mot mat…mmmm allt från jansons till ägg halvor och nu har jag även lärt mig att äta sill så det får la bli en sillabit med.  Carola

BigBear
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Choklad i alla dess former, men det ska vara riktig choklad! Inte det där tyska billiga skiten som finns på ÖB och andra lågprisställen som bara är översötat och fullt av fett!

Nej, gärna mörk choklad av bra kvalité, eller Anthon Bergs konfektyrer. ME LIKE Very Mucho! Tungan ute Likörpraliner går också bra….

Yuffie
0

När jag åt godis var det alla sorters choklad:D I påskägget var det dom små äggen med nån gele i…finns i massor med färger vet bara inte vad dom heter!

I matväg är det med ägghalvor för mej, med majonnäs och stenbitsrom på! Vi ska fira påsk med mammas potatissallad och lite småplock! Ska bli skoj när du och Chrillen kommer, Choklad!:) Längtar!Glad

Choklad
0

Yuffie…GladJa det ska bli härligt att få vara i skogen och fira påsk! Vem vet..man kanske får se påskaharen på riktigt? Glad..

Big Bear..O så gott det ser ut med all chokladen!Tungan ute

Och du Tong..det som är så gott med sill och ägghalvor….bara för det så längtar jag till midsommarafton och gräslök sill och potatis…

U R us

rockygubben
0

Jag älskar choklad! Vi ska äta massor av ägg och räkor,mums!Tungan ute

Happyspirit
0

Oj nu blir jag så hungrig när jag läser i den här mumstråden. Hmm, ska nog gå och titta i kylskåpet.Skrattande

BigBear
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 - Å jag ska åka och leta efter Anthon Berg och hans godsaker….Skrattande Jag tar moppen idag! Den är turboladdad….

Happyspirit
0

Haaha! Jag ångrade mig. Matlusten försvann plötsligt.Flört

Soffe
0

Åh Fy F--n! *Haha*

Choklad
0

OJ! jaaa snacka om naturgaser….inga koldioxidutsläpp där inte..eller..?

U R us

Choklad
0

Den bilden skulle man ha på kylskåpet när man bantar…Flört

U R us

Happyspirit
0

Bra idé Choklad. haha! Då skulle jag inte ens gå i närheten av kylskåpet.Skrattande

Soffe
0

Glöm inte frysen.. Där kan man oxå ha massa godsaker Tungan ute

Mysan59
0

Choklad! Som vanligt… Är chokladoman Skrattande

Mat? Ägg, räkpaj annars vet jag inte, firar inte påsken speciellt. Tycker inte det är nåt märkvärdigt…

Choklad
0

Hehe jag är också chokladoman ..Glad det är tur att man har grabbar som hjälper en att äta ..Oskyldig

U R us

Happyspirit
0

#18 Det förstår man faktiskt!!!Skrattande

Säger bara Marabo mjölkchoklad!!! *ler jättestooort*

Mysan59
0

#18 Jag har tyvärr inga grabbar kvar hemma, synd nog.

Klämmer lätt i mig en 200 grammare per dag om så vore 3

Men som tur är har jag 2,4 mil till närmaste affär, så jag kan inte köpa det varje dag åtminstone Oskyldig

Britt-Marie
0

Chokladägg är jättegott. Annars då jag äter choklad blir det oftast en 70% mörk choklad.

Mat är gott. Vet ej hur jag tål ägg ännu, men skall väl prova ett eller ett par. Skaldjur är också jättegott. Men Janssons Frestelse är nog det jag inte vill missa på påskbordet.