Orb igen?
ja det är det Mia.
O det är en liten spets hund.
vem i sälskapet är det som har haft en sådan Västgötaspets.
Förstora bilden så ser du det tydligt.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej chik.
Jag vet inte vem som har haft en sån hund. Men jag kan ta reda på det. Fanns en till på en annan bild med. Lägger in den senare idag.
Kram

Ja, den lilla hunden ser jag och en flicka men långt mörkt vågit hår med ett diadem i håret , där är också några smågnagare med.
Djuren kretsar kring henne ,hon är i centrum….
Det kanske är ufo:n? *skrattar* Förlåt, läste precis Sviskons tråd om oss "ufon" 
Hahahaah….Ja Mysan59. Det kanske det är.
Det förklarar ju saken..hahhah
Aaa tack!!
Mia-38 Jag i alla fall gillar kolla på bilder. Sak är detsamma, finns det orber i, eller utan Orber. Men jag tycker att alla ljusfenomen i bilder är intressanta. De som inte tycker så, bör kolla någonting annat i stället.
Kram. Pirkkolino
men..jag gillar också Orber, har börjat se dem med blotta ögat nu, har två stycken här hemma senasre tiden, så nog finns de alltid, iallafall så har jag själv sett dem. Och varför skulle de inte kunna fastna på bild? Jag har en bild på min dotter , hon står i hallen och precis ovanför hennes huvud svävar det en vacker orb. Men jag vet ej om jag får lägga ut bilden för henne….men jag kan nästna garantera att det inte är en dammorb
Andarna vill tala om för oss att de finns här, och de kan göra det precis som det dem behagar…
U R us
#8 Vad menar du?

Andarna kan göra precis som dom behagar. Inte riktigt dom är styrda av samma naturlagar som vi i det fysiska livet. För det mesta för att inte säga alltid så är det så att dessa elementaler (för det mesta är det elementaler och inteandar det är frågan om) inte ens märker av att du ser dem. Dom kan känna dina känslor och dras till dem som flugor till en sockerbit. Men rent fysiskt så ser dom dig inte.. Elenemtaler är alltså samma slags fenomen/partiklar som t.ex finns i sk. platsminne, alltså på platser där det förekommit någon stark aktivitet som t.ex ett gammalt fångläger, mentalsjukhus etc etc…
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
#7 Äsch inte ska vi ta bort den här tråden, bara för att nån klagar, man har valmöjlighet att INTE gå in här om man vill.
Men väljer man att ändå göra det, så får man väl skylla sig själv. 
Försök att inte ta åt dig… Kram
Aldebaran, tror att dom fattar nada nu..Det är överkurs för dessa människor..
du ser ju A….. tvärtyst….
#15…att jag inte svarat innan beror på att jag jobbar och har inte tid att sitta här hela tiden.
# 12 Hur kan du vara så säker på att andarna inte kan göra som de vill?
Jag erkänner gärna att jag inte ens kan en gnutta av andevärldens alla kunskaper och världar ..men ..( jag bråkar inte, är nyfiken på ditt svar däremot..) och ..kanske sviskon är en elementar då? som plötsligt fick luft????
U R us

Därför att samma lagar som styr oss är dom samma rakt igenom alla plan. Fysiskt-Astral-Mental-Kausal-Buddic osv… Astralplanet som åxå kallas emotionalplanet/känsloplanet är ju fullständigt uppbyggt av oss människor, av våra tankar och känslor som hat, rädsla, kärlek och allat möjligt som har med känslor att göra.
Astralplanet "krockar" också med Deva-evolutionen (deva=ängla) den är ju en slags parallel till vår. Allt i devaevoultutionen är inte så vackert som det är i era gamla bokmärkesalbum 
Elementaler är egentligen den astrala motbilden till våra känslor, alltså om du hatar någon så skapar du en vibration och den negativa energin bildar/drar till sig en passande elemental..
# 18 Du ska veta att jag har massor av bokmärken …och att det faktiskt finns en med horn bland alla änglarna.)…
mm jag tror att jag förstår…
U R us

#18: Får man fråga, hur vet man allt det där?

#20 Klart att du får fråga.. Jag har läst och förstått det så, sedan är det något jag känner..

Ok. Det kanske inte var riktigt det svar jag var ute efter. Jag formulerade mig nog dåligt. Vad jag tänkte på var med hur man tagit reda på det från början, inte hur du vet det.

Det finns och läsa en uppsjö av litteraturer..
Den Hemliga Läran av Blavatsky, Det inre Livet av Leadbeater. Bl.a.
Hemliga Läran e väldigt svår, Försök få tag i Det inre Livet av Leadbeater. det är två böcker