Grillvante i badrummet...
Måste bara berätta vad våra små osynliga vänner hittade på i går ..
I går morse när jag kom in i badrummet låg en av mina grillvantar på golvet i duschen… Frågade genast de övriga familjemedlemmarom VEM som lagt den där och varför. Ingen hade dock gjort det men alla hade sett den och undrat detsamma.
Man blir bra fundersam på vad de vill säga ibland och hur man ska tolka det
/lillajex
Bara bus. Vill visa att de är där också givetvis.
Var glad att det bara är en grillvante
Hos mig meckar de med mikron, datorn och tidigare med kökslampan.

Jag är glad för det
. Låter inget vidare när de ger sig på mikron (en pryttel jag inte gillar alls) det kan ju leda till olyckor ju.

Det kanske är så att den ande som kanske har gjort det där handlar om att du ska förstå vem det är. Kan du koppla grillvanten med någon speciell som finns på andra sidan? Om du kan det så kan du sätta dig en stund, blunda om det känns bäst och fråga vad hon/han vill säga till dig. Lita på allt du förnimmer. Berätta gärna här sen hur det gick.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Prövade att göra som du sa. Det var mormor vilket jag egentligen borde räknat ut. Det första som dök upp var hennes klassiska visdomsord " var sak på sin plats" och just nu är det inte så det ser ut här
.
Tyvärr blev jag avbruten av barnen sedan men tror hon kom för att ge lite stöd och kärlek i en svår situation med sjukdom som uppstått i min systers familj. Tack för ditt tips!!

#4 Ok, vad härligt att du fick kontakt med henne, dags att städa tycker hon kanske men gör det när du känner för det
Lita på att din mormor finns där med allt stöd och all kärlek för er alla i den jobbiga situationen. Du kan ju prata med henne igen, det är inte lätt när barnen kommer och stör så gör det igen när du vet att det är lugnt, stäng av telefonerna också.
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#2 Jo precis! Säger jag inte åt dem att sluta i tid så går det åt pipsvängen. Två mobiltelefoner pajade när allt det här andesurrandet var nytt för mig.