Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 601 ggr
linhof
0

lite ot...men ändå inte

Hmm… skriver inte så mkt här längre… dels för att det ändrat sej så drastiskt sen jag blev medlem och dels för att jag kan inte finna så mkt vettigt att kommentera…

Däremot… så är jag här varje dag… och läser Glad 

Och nu vill jag bara skriva lite ointressanta saker om mej…

Jag har varit ganska så öppen medialt sedan jag var liten… utvecklats i etapper och ibland hamnat i inaktiva faser…

Det senaste året har jag märkt av att jag blivit mer och mer stängd. Inte så konstigt egentligen då jag har mått ganska så dåligt….

Men NU!!! Börjar det släppa igen Skrattande den sista månaden har jag märkt mer och mer… och jag har saknat det! NÅgot såpass! Och jag längtar tills det är tillbaka som det var innan Skrattande

Vem vet? jag kanske till och med hamnar i en utvecklingsfas???

Kramar till alla… Kända som okända

[Jeremina]
0

Hej..igen! Jag önskar dig en fortsatt bra utveckling..kram Jeremina! Flört

linhof
0

Heej vännen Skrattande Tackar…ska nog lyckas me det med…

Måste berätta en sak som hände inatt…

Jag hade vart inne hos en vårdtagare… spritar händerna som vanlig när jag går ut. Går på toa och tvättar händerna med tvål och sedan spritar igen… allt enligt rutiner.

Ska gå ut för o röka *host, harkel* och upptäcker att min vänstra hand (är högerhänt) luktar… tja vad ska jag säga??? nåt så fruktansvärt gudomligt gott!!! Påminner mej om en herrparfym jag gillar som jag inte kännt på länge..den luktar sååå sensuellt Skäms. Min arbetskamrat undrar va jag pysslar med när jag står där o drar in lukten från min hand… hon får lukta och blir lika paff som mej Förvånad…

Jag går ut…och när jag skall gå in igen. Då känner jag lukten på utsidan! den följer lixom med mej in igen… och min arbetskamrat känner detta med!!!

OOOOOH! denna doft!  och jag vet ingen annan än min egen man som använt denna parfymen…. och han låg ju hemma i sängen o sov!

Undrar vem det kan ha vart??? får ju gärna komma igen förståss… så ja kan bli lite vimmelkantig *fniss*

bettis69
0

Jag känner som du att jag öppnat mig mera nu, och det är nog upp till oss själv ifall vi ska utvecklas vidare. Det är så lätt att man stängs igen av allt omkring. Stress osv.

kram

linhof
0

#3 jaaa du har rätt… för min del är det en utmattningsdepression som pågått ett tag som satt stopp…. fast det känns som sed blir bättre

kram tbx Glad

[Jeremina]
0

Kul med dofthistorien….mycket typisk upplevelse…Flört

linhof
0

#5 ja… fast det var så starkt! doften satt i så länge… även efter jag tvättat mej med tvål. Lukter har jag minsann vart med om förr… men aldrig att de fastnat på mej….

Och jag skulle bra gärna vilja veta från vem…