Hej på er
Hej på er alla nu är jag så glad. Jag och min man skall åka till våran lilla tös. Nu är det bara en vecka till då blir jag mormor igen. Jag tycker att dagarna går så fort. Men nu när man väntar på den här lille kommer väll denna veckan att gå sakta. Jag undrar var det skall bli en flicka till eller en kille. Jag tror det blir en flicka var tror ni.
Ha det gott alla vi hörs.

but

Hejsan!
Vad roligt för dig att få träffa din dotter och nytt barnbarn igen. Jag går i väntans tider med, men det är ca 1½ månad kvar tills mitt barnbarn kommer. Längtar sååå…
Igår var min son som skall bli pappa och hans sambo och tittade på BB på USÖ där babyn skall födas sedan.
Jag önskar dig och din familj en GLAD PÅSK!
KRAM!
Hej. Trevlig resa. Jag tror spontant att det blir en flicka,men tror också att hon är som en "pojkflicka". Önskar er allt gott.
3# då går ni också i väntans tider. Kul! Önskar er också allt gott.
Kram/Marina
Härligt Jag säger väll pojke då:-)
Hälsa så mycket och kramar till er alla!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Tack skall ni alla ha. Jag önskar er alla en trevlig och glad påsk. Jag kommer att tala om till er hur det har gott. Vi få se va det bli. Det skall bli väldigt roligt. Ha det gott alla vi hörs.
Önskar dig o din dotter all lycka på färden, Red-Lady….och en innerlig Glad Påsk!…
Och sen förstår jag dig Britt-Marie, vilken känsla det måste finnas inom dig med….Glad Påsk till dig med….

#7#
Eija Tack skall du ha. Önskar dig med en trevlig påsk Ha det gott