Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 427 ggr
Farwuq
0

God morgon 7:e april

God morgon Ön, hoppas ni får en bra dag!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

wolfie
0

God morgon!

Jag är hemma och sjukskriven,var till hälsocentralen i går och väntar provsvar på torsdag..jag är vid gott mod trots allt,påsken närmar sig..tar det lugnt i dag med..

Ha en fin tisdag

Jennie-S
0

God morgon!

Här ser det ut att bli kanon väder! Inte ett moln på himlen så långt ögat kan nå =)
Idag blir det cykel premiär för mig och vovven sen blir det nog lite städning och sånt här hemma =)

Önskar er en fin dag!

Kram

pernillaa
0

Här blir det grillning och stjärtlappsåkning med sonen idag!

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Elisabeth-J
0

God morgon! Här är det grått ute idag med så jag hoppas att det är mer soligt nedåt landet nu, åker ner till Sörmland och Småland så lite sol borde nog finnas någonstans Glad Fortsätter idag med allt jag inte hann färdigt igår så det blir lite jobb, tvätt, städning och packa väskor.

Önskar alla en fin dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hoppfull
0

Här i småland är det strålande sol (i mitt hörn) fast lite kyligt ännu.

Idag blir det för ovanlighetens skull en tur till stan och sen hoppas jag på en solstol i eftermiddag Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!!

N.Halland gråväder, men det klarnar nog upp under dagen.

Har barnbana så det blir till att vara aktiv, med letning av troll,o andra väsen som kan finnas i skog o mark.Äggmålning har vi redan avklarat.

Lena.P är jag i verkliga livet.

dalamormor
0

God morgon

3plus strålande sol över Dalarna.

Tatsu
0

God förmiddag, solen skiner och det ser jätte härligt ut.
Jobbar en stund på kontoret på fm och kan smygkika in här.
Tänkte lägga in ledtrådar i Påsktävlingen sedan blir det till att gå ner på lagret för att inventera lagret, det ska vara klart tom 30/4.

Fick beröm för min hemsida idag och jag växte otroligt han ville veta vem som gjort den så de kunde anlita samma.
Nu kunde jag inte ta åt mig all är för det är färdiga program som man följer, jag kan göra den lite som jag vill i färger och med bilder osv. Men jag blev stolt ändå för jag är jättedålig på datorer och tålamodet har blivit kortare och kortare för varje år känns det som.

Tatsu

Britt-Marie
0

God Förmiddag!

Strålande sol idag med + 16 grader i solen för tillfället. Så jag skall väl snart ta mig ut en liten sväng. Det är härligt att kunna sitta ute och avnjuta sitt förmiddags kaffe.

En promenad får det bli med lite längre fram under dagen.

Vad sedan dagen kommer att bjuda på, det har jag inte en aning om ännu.

Skulle behöva dammtorka lite, men jag tror det får vänta tills i morgon. Då är vi ju ännu närmare Påsken.

Ha det gott idag alla vänner här!

Marina2
0

Hej. önskar er alla en bra dag.

Jane-Lyzell
0

Strålande Sol - Tisdagar är fysisk cirkel dag - härligt!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"