Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 648 ggr
lillajex
0

Healing

Undrar om någon av alla er med gåvan att heala kan sända lite tankar till min systerson. Albin är 3,5 år gammal, född med hjärtfel och i natt fick han även diagnosen cancer.. akut leukemi.. Mitt hjärta blöder för honom och även för min systers familj. Kanske kan det hjälpa lite eller hjälpa min syster att klara av att vara mamma under tiden..

/Lillajex

pernillaa
0

Åh jisses vad hemskt. Jag vet inte om jag kan hela men jag ska försöka och så skickar jag så positiva tankar jag bara kan till honom och alla anhöriga!

Stor kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Jane-Lyzell
0

Enligt svenska lag så får man inte ge healing till barn under 8 år- men Be för dem kan man göra - det är inte förbjudet:-)

Så jag ber om helande för Albin! med familj!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ritva
0

#2 Tycker det är så dumt att man inte får göra det liksom att gå till kiropraktor med barn när de faktiskt kan ha hjälp av det. Men det lagvrängarna inte vet nåt om… Flört

Kan inte skicka healing då jag inte kan sånt, men mina tankar finns hos dem!

Kram Popcornett

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

lillajex
0

Oj, visste inte det.. inte meningen att uppmuntra till olagligheter!  Tackar för varma tankar o böner !

Kram lillajex

pernillaa
0

Otroligt vad fånigt med en sån lag. Varför egentligen?

Låter bli att försöka skicka healing då och skickar bara varma tankar och goa kramar istället då.

Kram

pernillaa
0

Men till din syster kan man ju skicka healing åtminstone. Glad

Den smärtan hon upplever iom detta är nog fruktansvärd och behöver nog lite bot. Och de andra också i omgivningen.

Kram 

nero
0

Åh stackars liten!Gråter

Varma tankar i massor!

Songhios
0

Lille, lille vän. VARFÖR måste en del plågas så?Gråter

Jag är själv mor och mormor och förstår vilken mardröm Ni befinner Er i.

VARMA; VARMA kramar och tankar till Er 

/Inga-Lill

Songhios
0

Lille, lille vän. VARFÖR måste en del plågas så?Gråter

Jag är själv mor och mormor och förstår vilken mardröm Ni befinner Er i.

VARMA; VARMA kramar och tankar till Er 

/Inga-Lill

mayolica
0

Man kan skicka healing till situationen istället för personen,så bryter man inte mot lagen.

~ mayolica ~

lillajex
0

Jag är så tacksam över alla era tankar och den värme jag får av er!!! Tack för att ni finns där !!

Kram lillajex