God morgon 6:e april
God morgon denna vackra aprilmorgon.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon!
Idag mår jag äntligen bättre efter att ha varit dålig i några dagar men det är nog utrensningen av alla gifter när jag nu slutat röka, man blir tydligen sjuk då har jag hört :) Nu har jag en del att göra som jag inte kunnat eller orkat dessa dagar men tar det lugnt ändå. Här snöar det just nu men det sägs att ny snö måste ner för att den gamla ska smälta bort. Jag ska också förbereda inför resan så bilen ska städas och tvättas, likaså tvätta och packa kläder. Ser fram emot att få träffa familj och vänner igen.
Önskar er alla en härlig dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon
Här är kanon väder sol och +5 grader.
Godmorgon godmorgon!
Låter trevligt med en resa och att du är piggare nu Elisabeth!
Här är det blött grått och trist ute tyvärr. Men som tur är behöver jag inte ut idag.
Ha en trevlig dag.
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla

God morgon!
Här är det soligt o härligt ute..I dag ska jag till hälsocentralen..
Önskar er en underbar måndag!
Kram
Godmorgon ,, härlig dag idag. Solen skiner.
Kramis

Hesan alla på ÖN!
Underbar dag med solsken här i Örebro, bara njuter!
#1 stort Grattis till att du slutat röka Elisabeth, du kommer att bli piggare än någonsin när gifterna är borta
Ha en fin dag/kram lena.

Hej. Här är det strålande sol! Ska ta mig en cykeltur så fort jag har jobbat klart.
Bra att du har slutat röka Eisabeth! Håller tummarna för dig. Det är jobbigt men sen skönt när du slipper "suget".
Önskar er alla en skön måndag.
#1 Har du slutat röka nu?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

#9 Yes! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hejsan ÖN!
Det har hunnit bli em. Jag och en väninna har varit och fikat och tagit en promenad. Ullis var också med. Magen växer och växer på henne. Jag har fått känna sparkar även idag, det känns så härligt att få vara så delaktig, att jag ( farmor) får känna av babyns sparkar där inne i magen.
Vi har fint väder här idag med, om än lite blåsigare och lite kyligare än det var i Lördags t e x, men bättre väder än igår, mera sol.
Idag har jag sett fiskmåsen för första gången denna vår. En vacker fågel, men låter mycket.
Grattis Elisabeth, att du lyckats sluta röka..Har en släkting som för flera år sedan försökte sluta röka, men hon blev att må så dåligt så hon halkade dit igen. Men hon gav sig inte utan försökte på nytt igen efter en tid och är nu rökfri sedan flera år tillbaka, men vet att hon hade det tufft där första gången hon försökte.
Önskar er alla en fortsatt bra Måndag!
Britt-Marie
Här i Östersund har våren kommit och snösmältningen är i full gång nu. Tyvärr är vädret trist och grått idag. Har kommit lite regn på eftermiddagen. Hoppas på bättre väder i morgon.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Grattis till ditt nya rökfria liv!
#10 Härligt Grattis!
Vad glad jag blir för dig!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"