Elev healing! - Lördag!
Healing - elevbehandlingar! 4 April
Ramsbergsgården, ramsberg www.ramsbergsgarden.se eller ring 0581-660901- obs föranmälan!
Öppet för alla skolors tränande healing elever att delta i. Välkomna !
Helande Dag - Fria Donationer, Fika: 20 kr.
(Intäkterna går till barnen i Tibet och Haiti)
grupp 1 ,11.00-13.00, grupp 2 15.00 - 18.00.
Här är alla som vill välkomna att få healing behandlingar utav våra duktiga healing elever.
Finns några platser kvar för den som vill komma och få Andlig healing av våra duktiga elever!
Även tar vi emot dem här inne som vill få healing skickat på distans - mot att du ger oss feedback efteråt - du får en tidpunkt som vi vill att du passar då på lördagen!
**Varmt *Välkomna!***
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Skickar ett pm!
Fler som vill:-)
Jag är gärna med på distans, skickar ett PM
Kram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
#6 okidoki
Tack Jane! Du har PM nu 

Feedback skickat, i pm!
Tackar!!!!!
Men så synd att jag har missat detta jane,, Hade varit skönt med healing på distans, Lite långt för mej att åka till er.
Kramis
#8 o 9 Tack
#10 Det finns changs att få gruppdistanshealing i morgon om du vill - av hela gruppen - sänd mig ett Pm om du är intreserad!
Kram Jane
*11 Tack Jane jag sänder ett pm till dej
jag är intresserad om det finns plats över imorgon
~ mayolica ~
#14 Det går bra att pm:a mig;.)

Ni som ska vara med i dag Söndag, bänka er gärna redan 12.25 healingen börjar 12.30 - håller på c.a 40 minuter framåt- sätt på behaglig musik och ta er till en plats eller minne i erat sinne där ni mår gott!
Annars häng med i er musik som ni själva spelar eller var i tystnaden:-)
Önskar er en god healing stund!
Kram Jane
Tack det ska jag göra.. Bänkar mig i sängen och sätter på härlig musik
Kram
Tack Jane! 12:25!
Kram
Vill tacka alla som medverkat i denna Elev healing! Och som ställde upp att ta emot healingen:-) Guld värt
Om ni vill får ni gärna delge er feedback så mycket ni själv vill av era upplevelser här - för andra att da del av! (kan vara kul så andra får vara del av det ni upplevt) Men naturligtvis inget måste och ni ger ju inte mer av er själv än ni vill själva!
Tänkte det kunde vara bra för andra att få en inblick i hur distanshealing kan kännas att få!
Önskar alla en trevlig fortsatt Söndag!
Kram Jane
Ja visst kan jag skriva här också så att andra kan få vara del av de jag upplevde under distanshealingen.
Jag blev så varm i hela kroppen och jag vet inte om jag själv satte igång healing. Det första jag såg var mitt magchakran som öppnade sig och sen blev jag så varm i min vänstra sida av ryggen. Sen öppnade sig alla mina chakran efter varandra och på något sätt satte igång något med mej.
Kändes som om jag skulle lyftas med hela sängen och blev lite illamåenede och yr. Ungefär som om man åker karusell. Sen stack de i händerna huvudet och mitt högra ben började stickas.
Men jag fick upp helt underbara bilder på folk. Vet inte vem dom var men jag känner att dom tillhör mig inga släktingar utan mer guider. Sen ringde det på min dörr (En som ville sälja Kvällsposten) vaknade till med ett ryck och såg att det hade gått 50 minuter.
Tack igen för Distanshealingen
Kram Tina